Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Μαρτίνς: «Είμαι περήφανος και πολύ ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό» (video)


Περήφανος και ευτυχισμένος δηλώνει ο Πέδρο Μαρτίνς στην κάμερα του Olympiacos TV, χαρακτηρίζοντας τον Ολυμπιακό «δεύτερο σπίτι του».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του: 

 «Είμαι πολύ υπερήφανος και πολύ χαρούμενος. Καταρχάς, ευχαριστώ τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη του, που δείχνει πως πιστεύει στη δουλειά μας. Αποτελώ μέρος αυτής της μεγάλης οικογένειας εδώ και πολύ καιρό. Ήδη νιώθω σαν στο σπίτι μου. Ο Ολυμπιακός για μένα έγινε το δεύτερο σπίτι μου. Γιατί όλοι οι φίλαθλοι μου το επέτρεψαν αυτό. Σήμερα είμαι πολύ ευτυχισμένος που ανανεώνω με τον Ολυμπιακό και συνεχίζω να δουλεύω σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο για δύο χρόνια ακόμη και περιμένουμε μεγάλες κατακτήσεις σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο».

 Οι δηλώσεις του Μαρτίνς στο Olympiacos TV:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου