Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Μαρτίνς: «Είμαι ενθουσιασμένος και ευγνώμων για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη»



Ο Πέδρο Μαρτίνς μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου και την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό έπλεε σε πελάγη ευτυχίας.
Λίγες ώρες μετά την επίσημη ανακοίνωση του Ολυμπιακού για την επέκταση της συνεργασίας τους, σε ανάρτησή του στα social media ευχαρίστησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την εμπιστοσύνη του, αλλά και τους φιλάθλους του συλλόγου για την υποστήριξή τους.

 Αναλυτικά το μήνυμά του: 

 «Είμαι ενθουσιασμένος που επεκτείνω το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό. Είναι θέμα μεγάλης τιμής και υπευθυνότητας να οδηγείς αυτή την ομάδα, και θέλουμε να χτίσουμε πάνω στη δουλειά την οποία ξεκινήσαμε τον Μάιο του 2018. Είχαμε μια εξαιρετική χρονιά και θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε για να κερδίσουμε τίτλους γι΄αυτό το σπουδαίο σύλλογο.

 Ευχαριστώ τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη του σε εμένα και το επιτελείο μου, όπως και όλους τους πόρους που έχει προσφέρει από την πρώτη μέρα. Ευχαριστώ και εσάς, τους φιλάθλους μας, που μας υποστηρίζετε ακούραστα κάθε ημέρα, έχετε την απέραντη ευγνωμοσύνη μου. Χωρίς εσάς, η επιτυχία δεν είναι εφικτή. Θα κάνουμε κάθε φίλαθλο της ομάδας μας απ’ όλο τον κόσμο υπερήφανο».

 Δείτε την ανάρτησή του:



Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

I'm thrilled to extend my contract with @olympiacosfc. It is a matter of great pride and responsibility to lead this team, and we want to build on the work we started in May 2018. We've had an excellent season and will continue to fight to win titles for this great club. I thank the President for his trust in me and my staff, and the resources he's given us since day one. And to you - our fans - who are tireless in your support every day, you have my eternal gratitude. Without you, success is not possible. We will make every Olympiacos fan around the world proud. Είμαι ενθουσιασμένος που επεκτείνω το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό. Είναι θέμα μεγάλης τιμής και υπευθυνότητας να οδηγείς αυτή την ομάδα, και θέλουμε να χτίσουμε πάνω στη δουλειά την οποία ξεκινήσαμε τον Μάιο του 2018. Είχαμε μια εξαιρετική χρονιά και θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε για να κερδίσουμε τίτλους γι΄αυτό το σπουδαίο σύλλογο. Ευχαριστώ τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη του σε εμένα και το επιτελείο μου, όπως και όλους τους πόρους που έχει προσφέρει από την πρώτη μέρα. Ευχαριστώ και εσάς, τους φιλάθλους μας, που μας υποστηρίζεται ακούραστα κάθε ημέρα, έχετε την απέραντη ευγνωμοσύνη μου. Χωρίς εσάς, η επιτυχία δεν είναι εφικτή. Θα κάνουμε κάθε φίλαθλο της ομάδας μας απ' όλο τον κόσμο υπερήφανο. #Olympiacos #WeKeepOnDreaming
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pedro Martins (@coachpmartins) στις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου