Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Φουστέρ: "Με μεγάλη μου χαρά..."


Ο  Ισπανός μέσος των νταμπλούχων πέτυχε ένα από τα πιο όμορφά του γκολ με την «ερυθρόλευκη» φανέλα κόντρα στον ΠΑΟΚ στο ΝΑΟ, ανάμεσα στα 7 που επέλεξε η ΠΑΕ


Ο  Φουστέρ θέλοντας να δείξει την χαρά του για το γκολ του βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία, ανέβασε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook το παρακάτω μήνυμα:

Χαρακτηριστικά το μήνυμά του:


«Με μεγάλη μου χαρά είδα ότι το γκολ μου στο αγώνα Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ είναι ανάμεσα στα 7 καλύτερα γκολ της χρονιάς στο σάιτ της ομάδας! Μπείτε και ψηφίστε το καλύτερο γκολ της χρονιάς!».

Με μεγάλη μου χαρά είδα ότι το γκόλ μου στο αγώνα Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ είναι ανάμεσα στα 7 καλύτερα γκόλ της χρονιάς στο site...
Posted by David Fuster on Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου