Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Με τον Λεβαδειακό στα Χανιά ο Πουλίδο! (photo)


Με  τον Λεβαδειακό στα Χανιά για το ματς της Δευτέρας (9/3, 19.30) με τον Πλατανιά βρίσκεται o Άλαν Πουλίδο. Η ΠΑΕ αρχικά ανακοίνωσε αποστολή χωρίς να συμπεριλάβει το όνομά του και το πρόσθεσε μερικές ώρες μετά.

  Ο Μεξικανός, που την Κυριακή (8/3) έχει γενέθλια, έγραψε στο facebook:


''Μου έτυχε να ταξιδέψω στα γενέθλιά μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που αύριο θα εκπληρωθεί ένα μεγάλο όνειρο της ζωής μου. Ευχαριστώ το Θεό που μου έδωσε όλα αυτά που έχω και όλους εσάς που ήσασταν σημαντικό μέρος της ζωής μου, φίλους γνωστούς, οικογένεια. Και όλοι εσείς που χωρίς να με γνωρίζετε πάντα με στηρίζετε''.

Στην αποστολή βρίσκονται οι: Τσιντώτας, Στρατηλάτης, Σηφάκης, Τριποτσέρης, Τομάς, Πιντέρ, Κώτσιος, Μάγκας, Στάθης, Μιλιάζες, Μαχαίρας, Πελέ, Κατίδης, Μιλοσάβλιεφ, Μπουσταμάντε, Παππάς, Μάντζιος, Γιακουμάκης, Πουλίδο και Μρντάκοβιτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου