Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Περπέρογλου: «Ο Ίβκοβιτς το κίνητρο...»




Για  την απόφασή του να πάει στην Τουρκία και τον καταλυτικό ρόλο που είχε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς μιλάει ο Στράτος Περπέρογλου.

Για  τα επόμενα -τουλάχιστον- δύο χρόνια ο διεθνής φόργουορντ θα είναι κάτοικος Τουρκίας, αφού αποφάσισε να αποδεχτεί την πρόκληση της Εφές και μαζί την εξαιρετική πρόταση που δέχτηκε.


Σε δηλώσεις του στη «Real» αναφέρθηκε στο ελληνικό πρωτάθλημα, τους «αιώνιους», την Εθνική ομάδα και φυσικά το νέο σταθμό της καριέρας του και τον ρόλο που είχε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς για να πάρει τη μεγάλη απόφαση της... μετανάστευσης.

Αρχικά ανέφερε:

«Και τη νέα περίοδο στην Ελλάδα δεν βλέπω κάτι διαφορετικό από ένα πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων, με τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό μπροστά τους και τους υπόλοιπους να ακολουθούν».

Και  πρόσθεσε:

«Διαβάζω ότι στον Ολυμπιακό θα επιχειρήσουν να διατηρήσουν τον φετινό κορμό, με προσθήκες στις θέσεις 1 και 5 και τον Παναθηναϊκό να έχει νέο προπονητή. Σίγουρα νιώθω πικραμένος από την κατάληξη της χρονιάς και την απώλεια του τίτλου. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε κι αυτό μας λύπησε όλους».

Σχετικά με την απόφασή του να απέχει από το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ισπανίας, είπε πως:

 «Η Εθνική θα έχει δύσκολο έργο, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα παλέψει κι εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία στα παιδιά. Μίλησα ήδη με τον κ.Κατσικάρη και του εξήγησα την απόφασή μου να μη συμμετέχω, αφού οι τραυματισμοί και το βαρύ πρόγραμμα φέτος ήταν κάτι εξουθενωτικό για ένα. Ωστόσο, εννοείται πως δεν κλείνω την πόρτα της Εθνικής κι ασφαλώς στο μέλλον είμαι στη διάθεσή της».

Ενώ για τη μεταγραφή του στην Ανατολού Εφές δήλωσε ότι:

 «Πρώτη φορά θα αγωνιστώ στο εξωτερικό κι αυτό είναι κάτι που με ικανοποιεί, καθώς μ' αρέσουν το καινούργιο και οι προκλήσεις. Είχα μία πολύ καλή προσφορά από την Εφές κι εξίσου σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου έπαιξε η προσέγγιση του κ.Ίβκοβιτς. Από την πρώτη κιόλας συνάντηση μου έδωσε να καταλάβω πόσο πολύ με υπολογίζει στην ομάδα που θέλει να δημιουργήσει. Σίγουρα η επιλογή μου δεν ήταν εύκολη, ειδικά από τη στιγμή που έχω οικογένεια και παιδιά, ωστόσο η Τουρκία δεν είναι μακριά και τα λόγια του νέου μου τεχνικού αποτέλεσαν τιμή και κίνητρο να συνεχίσω εκεί. Είναι νωρίς να μιλήσω για στόχους με την Εφές, το βέβαιο όμως είναι ότι με τον Ίβκοβιτς στο τιμόνι ο σύλλογος αποκτά πνεύμα μαχητή.

Όσο για την αποχώρησή του από την Ελλάδα:


«Σε Παναθηναϊκό κι Ολυμπιακό αγωνίστηκα επτά χρόνια, έζησα πολλά πράγματα, πανηγύρισα τίτλους, γεύτηκα μεγάλες χαρές. Τώρα ξεκινάω μία νέα προσπάθεια. Το οικονομικό δεν ήταν ο πρώτος, αλλά οπωσδήποτε ένας καταλυτικός παράγοντας που κάθε επαγγελματίας σκέφτεται κι όπως λέει το αντίθετο δεν είναι ειλικρινής. Το σίγουρο είναι ότι οι αδελφοί Αγγελόπουλοι προσπάθησαν να με κρατήσουν, κάτι που εκτιμώ κι αναγνωρίζω. Φεύγω σαν φίλος κι όχι, δεν θα ήθελα να έχω αντίπαλη καμία από τις δύο ομάδες μας σε φάιναλ φορ. Μακάρι να προχωρήσουν ψηλά, αλλά δεν θα μου είναι καθόλου εύκολο να βρεθώ απέναντί τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου