Μετά την ολοκλήρωση της 2ης φάσης, η κλήρωση για την 3η, 4η και 5η φάση του
Κυπέλλου Ελλάδος, θα διεξαχθεί στις 11 Νοεμβρίου.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της ΕΠΟ:
«Ανακοινώνεται ότι τη Δευτέρα
11/11/2013 και ώρα 20:00 θα διενεργηθεί στα γραφεία της ΕΠΟ στο πάρκο Γουδή η
κλήρωση για το αγωνιστικό πρόγραμμα της 3ης, 4ης και 5ης φάσης του Κυπέλλου
Ελλάδας, καθώς επίσης η κλήρωση για την τυπικά γηπεδούχο ομάδα του τελικού
αγώνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου