Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Στις 11 Νοεμβρίου «κληρώνει» για το Κύπελλο


Μετά  την ολοκλήρωση της 2ης φάσης,  η κλήρωση για την 3η, 4η και 5η φάση του Κυπέλλου Ελλάδος, θα διεξαχθεί στις 11 Νοεμβρίου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της ΕΠΟ:


«Ανακοινώνεται ότι τη Δευτέρα 11/11/2013 και ώρα 20:00 θα διενεργηθεί στα γραφεία της ΕΠΟ στο πάρκο Γουδή η κλήρωση για το αγωνιστικό πρόγραμμα της 3ης, 4ης και 5ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας, καθώς επίσης η κλήρωση για την τυπικά γηπεδούχο ομάδα του τελικού αγώνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου