O Ολυμπιακός "λύγισε" την αξιόμαχη
Μπάγερν (88-83) με τρομερό τσαμπουκά και ψυχή και χάρη σε ένα επί μέρους 12-1
στο κρισιμότερο σημείο της αναμέτρησης, και έκανε το τρία στα τρία στην φετινή
Euroleague.
Στο μεγαλύτερο μέρος του δεύτερου ημιχρόνου οι
back-to-back Πρωταθλητές Ευρώπης δεν έκαναν καλή εμφάνιση, όμως είχαν χαρακτήρα
και εμπειρία, στοιχεία που έλειψαν από τους Γερμανούς του Σβέτισλαβ Πέσιτς.
Την διαφορά για τον Ολυμπιακό έκαναν ο
συγκλονιστικός Μπράιαντ Ντάνστον (19 πόντοι, 8 ριμπάουντ, 2 κλεψίματα), ο
εξαιρετικός Μάντζαρης που έβαλε 4/5 τρίποντα, αλλά και οι Λοτζέσκι - Σπανούλης
- Πρίντεζης που ήταν ξανά καθοριστικοί. Την ίδια ώρα, οι Ντιλέινι - Τζέντοβιτς
έκαναν ό,τι μπορούσαν για την πολύ καλή Μπάγερν, όμως η κακή βραδιά του Τζον
Μπράιαντ κόστισε στους Γερμανούς.
Δεκάλεπτα:
25-20, 47-39, 66-66, 88-83.
Ολυμπιακός (Μπαρτζώκας): Λο, Ντάνστον 19 (8 ριμπάουντ),
Σπανούλης 10 (1), Περπέρογλου 3 (1), Σλούκας 12 (1), Σίμονς, Μπέγκιτς,
Πρίντεζης 13 (12 ριμπάουντ), Αγραβάνης 2, Μάντζαρης 12 (4 τρίποντα, 6 ασίστ),
Κατσίβελης, Λοτζέσκι 17.
Μπάγερν Μονάχου (Πέσιτς): Τράουτμαν 2, Χάμαν,
Σάφαρτσικ 7 (2), Στάιγκερ, Μπέντσινγκ 9, Τζέντοβιτς 13, Τσίπσερ, Ντιλέινι 20
(1), Ιντμπίχι 10, Σάβοβιτς 7 (9 ριμπάουντ), Τέιλορ 11 (1), Μπράιαντ 4.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου