Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Και στο τέλος κερδίζει ο Ολυμπιακός


O  Ολυμπιακός "λύγισε" την αξιόμαχη Μπάγερν (88-83) με τρομερό τσαμπουκά και ψυχή και χάρη σε ένα επί μέρους 12-1 στο κρισιμότερο σημείο της αναμέτρησης, και έκανε το τρία στα τρία στην φετινή Euroleague.


Στο  μεγαλύτερο μέρος του δεύτερου ημιχρόνου οι back-to-back Πρωταθλητές Ευρώπης δεν έκαναν καλή εμφάνιση, όμως είχαν χαρακτήρα και εμπειρία, στοιχεία που έλειψαν από τους Γερμανούς του Σβέτισλαβ Πέσιτς.

Την  διαφορά για τον Ολυμπιακό έκαναν ο συγκλονιστικός Μπράιαντ Ντάνστον (19 πόντοι, 8 ριμπάουντ, 2 κλεψίματα), ο εξαιρετικός Μάντζαρης που έβαλε 4/5 τρίποντα, αλλά και οι Λοτζέσκι - Σπανούλης - Πρίντεζης που ήταν ξανά καθοριστικοί. Την ίδια ώρα, οι Ντιλέινι - Τζέντοβιτς έκαναν ό,τι μπορούσαν για την πολύ καλή Μπάγερν, όμως η κακή βραδιά του Τζον Μπράιαντ κόστισε στους Γερμανούς.

 Δεκάλεπτα: 25-20, 47-39, 66-66, 88-83.

Ολυμπιακός (Μπαρτζώκας): Λο, Ντάνστον 19 (8 ριμπάουντ), Σπανούλης 10 (1), Περπέρογλου 3 (1), Σλούκας 12 (1), Σίμονς, Μπέγκιτς, Πρίντεζης 13 (12 ριμπάουντ), Αγραβάνης 2, Μάντζαρης 12 (4 τρίποντα, 6 ασίστ), Κατσίβελης, Λοτζέσκι 17.


Μπάγερν Μονάχου (Πέσιτς): Τράουτμαν 2, Χάμαν, Σάφαρτσικ 7 (2), Στάιγκερ, Μπέντσινγκ 9, Τζέντοβιτς 13, Τσίπσερ, Ντιλέινι 20 (1), Ιντμπίχι 10, Σάβοβιτς 7 (9 ριμπάουντ), Τέιλορ 11 (1), Μπράιαντ 4.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου