Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Κοβάσεβιτς: «Άριστη συνεργασία»




Ο  Ντάρκο Κοβάσεβιτς, ο οποίος αποτελεί παρελθόν   από τον Ολυμπιακό εδώ και λίγους μήνες, μίλησε στην ιστοσελίδα mundodeportivo.com, χαρακτηρίζοντας εξαιρετική τη συνεργασία του όλα αυτά τα χρόνια.

Αρχικά  ο Κοβάσεβιτς ανέφερε:

 «Αυτή τη στιγμή περνώ χρόνο με την οικογένειά μου. Είμαι με τα παιδιά και τη γυναίκα μου. Απολαμβάνω την κάθε ημέρα. Από τον Ολυμπιακό σταμάτησα πριν από τρεις μήνες. Είμαι πολύ καλά στην Αθήνα και παρακολουθώ ποδόσφαιρο».


Για να καταλήξει σχετικά με τη συνεργασία του με τον Θρύλο.


«Ήταν άριστη. Έχω πολύ καλή σχέση με τον πρόεδρο. Η ομάδα είναι κάτι σαν την οικογένειά μου, όπως η Σοσιεδάδ. Χάρηκα πολύ εκείνα τα χρόνια, αλλά είχε έρθει η ώρα να αποχωρήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου