Τρίτη 12 Απριλίου 2016

«Συναφής ιδέες ο Ολυμπιακός και οι Ολυμπιακοί Αγώνες»


Οι συνεντεύξεις και τα αφιερώματα της ενότητας «Ο Ολυμπιακός πάει...ΡΙΟ» , με τους αθλητές μας που έχουν εξασφαλίσει ή διεκδικούν πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες συνεχίζονται.

Αυτή τη φορά με τον αθλητή του τμήματος Ξιφασκίας του συλλόγου μας, Γιώργο Τσουρούτα ο οποίος θα διεκδικήσει την πρόκριση μέσω του Προολυμπιακού Τουρνουά της Ευρωπαϊκής ζώνης που πραγματοποιείται το

Σάββατο (16/4) στην Πράγα. Ο αθλητής του Ολυμπιακού στη συνέντευξή του στο osfp.gr εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα εξασφαλίσει την πρόκριση και θα μπει στη λίστα των αθλητών του συλλόγου μας που έχουν κλείσει εισιτήριο για το Ρίο.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιώργου Τσουρούτα στο osfp.gr:  
Ποια είναι τα συναισθήματα σου πριν την διεκδίκηση της πρόκρισης στους Ολυμπιακούς Αγώνες;
«Μετά την προετοιμασία μου στην Ρουμανία προσπάθησα να καθαρίσω το μυαλό και φυσικά να κάνω προπόνηση. Αγωνιστικά θεωρητικά είμαι σε καλή κατάσταση, το ίδιο και ψυχολογικά. Αυτά είναι τα δυο βασικά στοιχεία που χρειάζεται ο αθλητής για να διεκδικήσω το θετικό αποτέλεσμα. Από κει και πέρα επειδή ο αγώνας αυτός έχει την ιδιαιτερότητα ότι είναι ένας αγώνας και δεν έχεις άλλη ευκαιρία, οπότε σίγουρα μετράνε οι λεπτομέρειες. Όλη την εβδομάδα που βρίσκομαι εδώ στην Αθήνα και προπονούμαι θα προσπαθήσω να διατηρήσω την ίδια ψυχολογική και αγωνιστική κατάσταση στην οποία βρίσκομαι μέχρι εκείνη την στιγμή».
Με ποιο τρόπο προετοιμάζεσαι για το μεγάλο ραντεβού στην Πράγα;
«Όπως προείπα ήμουν μια εβδομάδα στη Ρουμανία. Εκεί προπονήθηκα με συναθλητές μου πολύ υψηλού επιπέδου που ήδη έχουν πάρει την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες μέσα σε πολύ καλό κλίμα. Μου βγήκε στο παιχνίδι μου αρκετή από τη δουλειά που έχω κάνει το προηγούμενο διάστημα. Παράλληλα πρόσθεσα και παραπάνω πράγματα».
Πόσο έτοιμος είσαι για αυτό το βήμα στην παρούσα φάση;
«Δεν θα μπορούσα να είμαι κάτω από το 100%».
Πόσο δύσκολο είναι να διεκδικείς την πρόκριση στο Ρίο;
«Τώρα θα πρέπει να ανατρέξουμε στο παρελθόν με την έννοια ότι είχα παίξει την πρόκρισή μου για το Λονδίνο. Αθέμιτοι παράγοντες όμως, όπως η διαιτησία επηρέασαν την πρόκριση τότε. Τέσσερα χρόνια όμως μετά, εκείνο το γεγονός έχει ξεχαστεί και κρατιέται μόνο σαν εμπειρία συμμετοχής σε παρόμοιο τουρνουά οπότε δεν θα είναι κάτι άγνωστο για εμένα».
Από τις τάξεις του Ολυμπιακού, προέρχονται μέχρι στιγμής 20 Έλληνες που έχουν κλείσει το εισιτήριο για το Ρίο. Είναι στις… προθέσεις σου να αυξηθεί αυτός ο αριθμός;
«Φυσικά και είναι. Θα ήθελα όσο το δυνατό περισσότεροι αθλητές του Ολυμπιακού να συμμετάσχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα διεξαχθούν στο Ρίο. Να είναι ο μάξιμουμ αριθμός όλων όσων διεκδικούν ακόμα την πρόκριση και ο… μίνιμουμ να είμαι και εγώ ο ένας. Ο Ολυμπιακός και Ολυμπιακοί Αγώνες είναι δυο ιδέες συναφής».
Η προηγούμενη εμπειρία σου από την διεκδίκηση την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου;
«Ήμουν σε πάρα πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση. Όμως δεν ήμουν τόσο καλά ψυχολογικά. Στο συγκεκριμένο Τουρνουά έδωσα το 100% και κατάφεραν να μου στερήσουν την πρόκριση με τη διαιτησία. Δυστυχώς όπως γίνεται σε όλα τα αθλήματα έτσι και στην Ξιφασκία. Ό,τι και να διεκδικήσεις μετά την κατακύρωση του αποτελέσματος δεν οδηγεί με τίποτα στο να γυρίσεις πίσω τον αγώνα. Οπότε παρά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής τιμωρήθηκε, η πρόκριση χάθηκε. Θεωρώ όμως ότι το Ρίο είναι ομορφότερη πόλη από το Λονδίνο».
Τέσσερα χρόνια μετά αισθάνεσαι ότι έχεις ωριμάσει σαν αθλητής και πιο έτοιμος να σταθείς στο κορυφαίο επίπεδο;
«Σίγουρα αισθάνομαι πιο έμπειρος και πάνω από όλα όπως είπα πριν πιο έτοιμος και ήρεμος ψυχολογικά, έτσι ώστε εκτός να διεκδικήσω αυτή την πρόκριση εκτός από την δύναμη και την ψυχή μου και με το μυαλό μου».
Πως αξιολογείς το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται το άθλημα της Σπάθης στην Ελλάδα;
«Στην Ελλάδα δυστυχώς μετά το 2004 πάρα πολλοί έμπειροι παίκτες σταμάτησαν την καριέρα τους και δεν υπήρξε η φυσική συνέχεια για τους διαδόχους. Αυτή τη στιγμή στη Σπάθη υπάρχουν ταλέντα και στην κατηγορία των Εφήβων και στην κατηγορία των Νέων που με τη βοήθεια τη δικιά μας θα μπορέσουν να γίνουν τα νέα αστέρια του αθλήματος».
Ατομικά ποιες στιγμές ξεχωρίζεις από την μέχρι τώρα πορεία σου στο άθλημα;
«Τα 8 συνεχόμενα πρωταθλήματα. Με κάθε στιγμή να είναι διαφορετική και ξεχωριστή. Η στιγμή που είχα βγει 3ος στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Ρουμανία και η πρόκρισή μου για τους 1ους Ευρωπαϊκούς Αγώνες στο Μπακού».
Τέλος ένα μήνυμα στον κόσμο του Ολυμπιακού…
«Το άθλημα της Ξιφασκίας μπορεί να μην είναι δημοφιλές όμως ο κόσμος του Ολυμπιακού από την πρώτη στιγμή το έχει αγκαλιάσει. Λαμβάνω καθημερινά μηνύματα υποστήριξης και αγάπης και αν μπορούμε να θέσουμε τους 3 βασικούς πυλώνες μιας επιτυχίας αυτά είναι η προπόνηση η ψυχολογία του αθλητή και η αύρα που κουβαλάει από πίσω του. Αυτή την θετική αύρα από τον κόσμο του Ολυμπιακού λαμβάνω καθημερινά και μου δίνει φτερά. Το μήνυμα που θέλω να δώσω είναι ότι στις 17 του μήνα θα είμαι στο Καραϊσκάκη με την πρόκριση!». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου