Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Πουλίδο: «Δικαιωμένος που ήρθα στον Θρύλο»


Ο Αλαν Πουλίδο  μίλησε αποκλειστικά στον «ΓΑΥΡΟ» και δήλωσε ότι ο μεγάλος του στόχος είναι να καθιερωθεί στον Θρύλο. Παράλληλα αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για τον Κώστα Φορτούνη και δήλωσε δικαιωμένος για την επιλογή του να φορέσει τη φανέλα της μεγαλύτερης ελληνικής ομάδας.


Διαβάστε τις αποκλειστικές δηλώσεις του Αλαν Πουλίδο στον «ΓΑΥΡΟ».


ΕΡΩΤΗΣΗ: Εκανες τα πάντα για να έρθεις στον Ολυμπιακό. Αισθάνεσαι δικαιωμένος πλέον για την επιμονή σου; 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αξιζε τον κόπο όλη η προσπάθεια που έκανα για να έρθω στον Ολυμπιακό. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό, αφού έχω πάντα τη στήριξη του συλλόγου. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και με μεγάλη διαφορά. Για μένα δεν ήταν καθόλου εύκολο στην αρχή να προσαρμοστώ, όμως τώρα είμαι πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος για την απόφασή μου.

Ε: Δεν ξεκίνησε καλά η σεζόν για σένα, αφού δεν έπαιρνες ευκαιρίες, αλλά τώρα και χρόνο συμμετοχής έχεις, και γκολ πετυχαίνεις…
Α: Είναι πάρα πολύ σημαντικό για έναν επιθετικό να βάζει γκολ, αυτός είναι ο στόχος μου, και γι’ αυτό παίζω ποδόσφαιρο. Στην αρχή δεν ήταν καθόλου εύκολα τα πράγματα για μένα, γιατί δεν είχα αρκετό χρόνο συμμετοχής. Στη συνέχεια, με πολύ σκληρή δουλειά, κέρδισα χρόνο και ξεκίνησα να βάζω γκολ. Εχω πολύ καλή ψυχολογία. Θέλω να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία που μου έχει δοθεί αυτή τη στιγμή και να συνεχίσω να παλεύω, δουλεύοντας ακόμα περισσότερο στις προπονήσεις, και ο στόχος μου είναι να βάλω όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ με τον Ολυμπιακό.

Ε: Πώς περιμένεις πλέον την επόμενη χρονιά με τη φανέλα του Ολυμπιακού;
Α: Ο στόχος μου την επόμενη χρονιά είναι να γίνω βασικός στον Ολυμπιακό, να κερδίσω την εμπιστοσύνη του κόσμου και των προπονητών και φυσικά να συνεχίσω να σκοράρω πολλά γκολ. Θέλω επίσης να εξελιχθώ ποδοσφαιρικά και να γίνω ακόμα καλύτερος. Επίσης, επειδή ήταν η πρώτη μου χρονιά στην Ευρώπη, θέλω να κερδίσω εμπειρίες στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, διότι έτσι ίσως καταφέρω να βρω μια θέση και στο ρόστερ της εθνικής μου ομάδας. Φυσικά, και του χρόνου θέλω να κερδίσω όλους τους τίτλους που θα διεκδικήσουμε με τον Ολυμπιακό.

Ε: Θα ήθελα να μας κάνεις και ένα σχόλιο για τον Φορτούνη…
Α: Ο Φορτούνης είναι ένας πολύ μεγάλος ποδοσφαιριστής και πιστεύω πως έχει ένα καταπληκτικό μέλλον. Αρκεί βέβαια να μείνει συγκεντρωμένος και να συνεχίσει να δουλεύει. Δεν πρέπει να χαλαρώσει, αλλά να συνεχίσει να προπονείται το ίδιο σκληρά. Είναι ένας ποδοσφαιριστής που έχει ικανότητες όσο πολύ λίγοι και είμαι σίγουρος πως θα τα πάει καταπληκτικά στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου