Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Πουλίδο: «Είμαι σε υψηλό επίπεδο»


Ο  φορ του Ολυμπιακού, Άλαν Πουλίδο δηλώνει χαρούμενος με όσα έχει πετύχει στην Ευρώπη και εξέφρασε την επιθυμία του να κληθεί στην εθνική του Μεξικό. «Ελπίζω να μην παρέμβει η ομοσπονδία», τόνισε.
  

Αρχικά  μιλώντας στην «As» είπε:

«Ελπίζω ότι το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με την Τίγκρες δεν θα… φρενάρει την κλήση μου στην εθνική, διότι νιώθω ότι αξίζω να αποδείξω σε τι επίπεδο βρίσκομαι. Η αλήθεια είναι ότι μου προκαλεί ενθουσιασμό η ιδέα ότι μπορεί να φορέσω ξανά τη φανέλα της εθνικής του Μεξικό».

 Και  συνέχισε:

«Είμαι χαρούμενος, έχω πετύχει σημαντικά πράγματα εδώ στην Ευρώπη. Δεν αγωνίστηκα στο Champions League ήμουν στον πάγκο, αλλά έπαιξα στο Europa League και πρόσφατα κατακτήσαμε το πρωτάθλημα. Νιώθω ότι είμαι σε καλό ρυθμό και σε υψηλό επίπεδο».

Στη συνέχεια ανέφερε:

«Φυσικά και νιώθω πιο έτοιμος από ποτέ για να επιστρέψω στην εθνική. Πιστεύω ότι βρίσκομαι σε υψηλό επίπεδο και πως πέτυχα σημαντικά γκολ στην Ελλάδα. Εύχομαι να κληθώ και ότι δεν θα υπάρξει κάποια παρέμβαση από την Ομοσπονδία ποδοσφαίρου του Μεξικό. Είμαι έτοιμος να αποδείξω σε τι επίπεδο βρίσκομαι».

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου