Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο goal.com
ο Ρομπέρτο, αναφέρθηκε στην Ατλέτικο Μαδρίτης, λέγοντας τα καλύτερα για τον
αναμορφωτή της, τον Ντιέγκο Σιμεόνε.
Ο Ισπανός
τερματοφύλακας της ομάδας του Ολυμπιακού αρχικά ανέφερε:
«Έζησα εκείνες στιγμές όταν αντιμετωπίζαμε τη Ρεάλ Μαδρίτης
ή την Μπαρτσελόνα και ξέραμε ότι πρόκειται να χάσουμε. Και σκεφτόμασταν ακόμα
να μη χάσουμε με πολλά γκολ. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει».
Και συνέχισε.
«Η Ατλέτικο είναι μία ομάδα που τη φοβάσαι, όχι μόνο στις
εγχώριες διοργανώσεις, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Το κατάφεραν αυτό με το
να είναι η καλύτερη αμυντικά ομάδα και με το να είναι περισσότερο δολοφονική
στην επίθεση συγκριτικά με το παρελθόν. Με αυτό στο μυαλό, η ομάδα μπορεί να
πετύχει οποιοδήποτε στόχο».
Για τη δική του
παρουσία εκεί, συμπλήρωσε:
«Όταν έφυγα εδώ ήρθε ο Σιμεόνε. Ήταν εκείνος με τον οποίο η
Ατλέτικο άρχισε να κατακτάει τίτλους. Θα ήθελα πραγματικά να είμαι σε αυτή την
ομάδα, κυρίως για το σεβασμό που αποπνέουν. Κατά τη διάρκεια της θητείας μου
εκεί η ομάδα είχε περάσει δύσκολες στιγμές, αλλαγές προπονητών, σεζόν με όχι
πολύ καλά αποτελέσματα... Δεν επιλέγεις, όμως, πότε θα είσαι σε ένα μέρος και
αισθάνομαι υπερήφανος που ήμουν εδώ».
Εν συνεχεία ο Ισπανός
πορτιέρο κατέληξε:
«Δεν υπάρχει εύκολο νοκ-άουτ ματς στο Champions League. Μία
ισοπαλία στο πρώτο ματς δίνει την ευκαιρία για εκατοντάδες πιθανότητες. Πιστεύω
ότι η Ατλέτικο αισθάνεται πως είναι καλύτερη και νομίζω πως είναι καλύτερη.
Όταν το νιώθουν αυτό το αποδεικνύουν στον αγωνιστικό χώρο. Δεν είναι εύκολο να
έχεις την πίεση του να είσαι το φαβορί. Είναι περισσότερο μειονέκτημα παρά
αβαντάζ. Πιστεύω όμως ότι η Ατλέτικο θα προκριθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου