Ο Αρτούρ Μαζουακού με
ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα του, εύχεται σε όλους καλές γιορτές και εξέφρασε
την ελπίδα του, ο Ολυμπιακός να έχει
καλύτερη πορεία σε σχέση με πέρυσι στην Ευρώπη.
Ο νεαρός Γάλλος, αναφέρει συγκεκριμένα στην
ιστοσελίδα του (arthurmasuaku.com):
«Αποκλειστήκαμε από το Champions League. Είμαι
απογοητευμένος γιατί δεν μπορέσαμε να κάνουμε το βήμα, αλλά παίζουμε στο Europa
League και ελπίζω να πάμε καλύτερα από ό,τι πέρυσι. Θα αντιμετωπίσουμε την
Άντερλεχτ στις 19 Φεβρουαρίου 2016. Ανυπομονώ. Στο πρωτάθλημα, είμαι χαρούμενος
γιατί κάνουμε καλές εμφανίσεις. Το τέλος της χρονιάς πλησιάζει, σας εύχομαι
χαρούμενες διακοπές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου