Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα στο Βέλγιο, η αντίπαλός του
Θρύλου στους «32» του Europa League, ίσως χρειαστεί να προχωρήσει στην απόκτηση
κάποιου δεξιού μπακ.
Αυτό, βέβαια, θα πραγματοποιηθεί, σε περίπτωση που
αποχωρήσει κάποιος ποδοσφαιριστής, με πολλές πιθανότητες να έχει ο Γκιγιόμ
Ζιγέ. Το ίδιο δημοσίευμα μάλιστα, κάνει λόγο πως υπάρχει ένας ποδοσφαιριστής
που ίσως ενδιαφέρει τους ανθρώπους της ομάδας και αυτός είναι ο Ίβο Πίντο της
Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Χαρακτηριστικά, η
ιστοσελίδα «voetbalnieuws.be»
αναφέρει:
«Υπάρχουν κάποιες εναλλακτικές λύσεις, με την Άντερλεχτ να
εξετάζει σοβαρά την περίπτωση του Ίβο Πίντο. Πρόκειται για τον 25χρονο δεξιό
μπακ της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, με την οποία έχει συμβόλαιο μέχρι το 2017».
Επιμέλεια: gavros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου