Ο αθλητής του
Τμήματος Κick Boxing του Ολυμπιακού θα λάβει μέρος στους αγώνες που θα
διεξαχθούν στο Ολυμπιακό Στάδιο Άνω Λιοσίων.
Στο Πανελλήνιο
Πρωτάθλημα Κick Boxing που θα διεξαχθεί στο Ολυμπιακό Στάδιο Άνω Λιοσίων από
την Παρασκευή (18/12) μέχρι την Κυριακή (20/12) θα λάβει μέρος ο Ολυμπιακός. Ο Γιώργος
Παυλίδης θα λάβει μέρος στους αγώνες στην Α' κατηγορία -64kg. Την περσινή σεζόν
ο αθλητής του τμήματος Κick Boxing του Ολυμπιακού είχε κατακτήσει το χρυσό
μετάλλιο στην Β' κατηγορία και φέτος θέλει να διεκδικήσει μια ακόμα σημαντική
διάκριση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου