Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Παπαπέτρου: «Είναι θέμα εγωισμού»


Ο  Ιωάννης Παπαπέτρου στάθηκε στη νίκη που θα τους δώσει μία από τις καλύτερες θέσεις στην πρώτη φάση των ομίλων της Ευρωλίγκας.


Ο φόργουορντ του Ολυμπιακού τόνισε αρχικά για το ματς με τους Τούρκους πως:

 «Θέλεις να κερδίσεις κάθε παιχνίδι σαν παίκτης το έχουν τονίσει και οι προπονητές από την αρχή. Νομίζω ότι αν κερδίσουμε την Εφές θα είμαστε η μοναδική ομάδα που θα έχει κάνει το 9-1 στην πρώτη φάση. Είναι κάτι το οποίο θέλουμε και δεν μπορείς να χαλαρώσεις. Είναι θέμα εγωισμού καθώς κέρδισες εκτός έδρας της Εφές και θέλεις να κερδίσεις και στην έδρα σου. Να διατηρήσεις και το αήττητο στην έδρα σου και την πρώτη φάση».

Αναφορικά με τον κόσμο και αν τους περιμένει στο ματς με την Εφές, ο Παπαπέτρου είπε:

«Εννοείται πως τους θέλουμε δίπλα μας. Είναι ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Υψηλού επιπέδου μπάσκετ. Πιστεύουμε ότι θα στηρίξει την ομάδα όπως πάντα κάνει και τι καλύτερο για τον κόσμο νομίζω και τις γιορτές να έρθει να δει ένα ωραίο παιχνίδι μπάσκετ».

Για το που στηρίζουν το παιχνίδι τους οι Τούρκοι, δήλωσε ότι:


 «Παίζουν πολύ στο τρανζίσιον, βάζοντας εύκολα καλάθια, νομίζω ότι θα προσεγγίσουμε αμυντικά το παιχνίδι όπως κάνουμε και σε κάθε παιχνίδι. Θα προσπαθήσουμε να σταματήσουμε τους κύριους παίκτες τους που σκοράρουν και κάνοντας αυτό μετά θα είμαστε ικανοί να νικήσουμε» ενώ αναφορικά με τα σενάρια και πως θα διαμορφωθούν οι όμιλοι είπε «Δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε τι θα γίνει μετά από τη νίκη ή την ήττα. Και το αν η Εφές θα διαλέξει και τι κάνει. Αυτό νομίζω πιο πολύ ότι είναι για τον κόσμο και τους δημοσιογράφους. Εμείς θέλουμε να παίζουμε μπάσκετ και να προκρινόμαστε στην επόμενη φάση και να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου