Ο Νίκολα Μιλουτίνοφ
μίλησε για το ματς με το συγκρότημα του Μπράιντ Ντάνστον και επεσήμανε τη
δυσκολία του αγώνα, τονίζοντας πως πρέπει να παραμείνουν συγκεντρωμένοι και να
παίξουν καλή άμυνα.
Αρχικά ο Μιλουτίνοφ ανέφερε πως:
«Η Εφές είναι πολύ καλή ομάδα. Το παιχνίδι θα
είναι πολύ δύσκολο. Πρέπει να παίξουμε καλή άμυνα και να έχουμε τον έλεγχο του
ρυθμού του αγώνα. Η Εφές δεν έχει μόνο καλή φροντ λάιν».
Μάλιστα αναφορικά με την αναμέτρηση στο ΣΕΦ ο «Νίκο» είπε
πως :
«Είναι μία καλή
ομάδα συνολικά. Ξέρουμε πως θα είναι ένας σκληρός αγώνας και πρέπει να παίξουμε
πολύ καλή άμυνα και να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου