Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Σκίμπε: «Σε καλύτερο επίπεδο ο Ολυμπιακός»


Ο  Μίκαελ Σκίμπε στάθηκε στην ξεκάθαρη ανωτερότητα που έχει να επιδείξει ο Ολυμπιακός έναντι όλων των εγχώριων αντιπάλων του.
Ο Γερμανός εκλέκτορας μπορεί να βρίσκεται λίγο καιρό στην χώρα μας, ωστόσο έχει αποκτήσει άποψη για τα αγωνιστικά δεδομένα του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Μιλώντας  στην κάμερα τη ΕΡΤ ο νέος εκλέκτορας, ο οποίος βρέθηκε στο Περιστέρι,   είχε μόνο κολακευτικά σχόλια να κάνει για τους νταμπλούχους Ελλάδας

Το  αρχικό σχόλιο του Σκίμπε ήταν:

«Ελπίζω απόψε εδώ που ήρθα να είναι ένα ενδιαφέρον παιχνίδι και θέλω πολύ να δω τους Έλληνες παίκτες και να παρακολουθήσω τόσο τους παίκτες που παίζουν στον Ατρόμητο όσο και αυτούς που παίζουν στον Παναθηναϊκό που έχει πολλούς παίκτες. Την περασμένη εβδομάδα είδα το ματς του Παναθηναϊκού ο οποίος άλλαξε προπονητή και θα δούμε τώρα τι θα κάνει.

Από την άλλη πλευρά είναι όμως Ολυμπιακός που είναι πολύ καλή ομάδα και είναι σε καλύτερο επίπεδο αυτή τη στιγμή από όλες τις άλλες ομάδες. Είμαι πολύ χαρούμενος ενόψει των δυο αγώνων που έχουμε και θα έχω την ευκαιρία να μάθω όλους τους παίκτες τις επόμενες μέρες Θα μαζευτούμε την Τρίτη και είμαι χαρούμενος που θα τους συναντήσω για πρώτη φορά. Έχουμε καλέσει εικοσιπέντε παίκτες οπότε θα έχουμε άποψη για κάθε παίκτη ξεχωριστά και είμαι ικανοποιημένος για αυτό».

Για να προσθέσει, αναφερόμενος στα προσεχή ματς της Εθνικής:

 «Ειδικά το παιχνίδι με την Τουρκία είναι μεν ένα φιλικό παιχνίδι αλλά από την άλλη πλευρά είναι ένα πολύ ιδιαίτερο ματς για την Ελλάδα. Ελπίζω όλοι μαζί να έχουμε ένα καλό μέλλον νομίζω ότι υπάρχουν από την μια πλευρά αρκετοί ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές, υπάρχουν παίκτες όμως και με εμπειρία και έτσι ο στόχος μας είναι να πάμε στο επόμενο παγκόσμιο κύπελλο στη Ρωσία


Από την άλλη όμως ειδικά το Βέλγιο που θα βρούμε στα προκριματικά είναι μια παρά πολύ καλή ομάδα άλλα αν εμείς είμαστε καλοί και έχουμε καλή απόδοση και πάρουμε τα αποτελέσματα θα πετύχουμε το στόχο. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην Ελλάδα, και είμαι ευτυχισμένος που είμαι προπονητής στην Εθνικη Ελλάδας Μαζί θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου