Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Μιλιβόγεβιτς: "Είμαι έτοιμος να συνεχίσω στον Ολυμπιακό"


Ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς, που αγωνίζεται  την φετινή σεζόν στον Ολυμπιακό με τη μορφή του δανεισμού από την Άντερλεχτ και πραγματοποίησε ένα εντυπωσιακό πρώτο μισό με τα "ερυθρόλευκα", τόνισε πως είναι έτοιμος να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, αρκεί οι "ερυθρόλευκοι" να τα βρουν με την Άντερλεχτ στους όρους της μεταγραφής του.
  

Σε  δηλώσεις του στην σερβική ιστοσελίδα "www.novosti.rs" ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς φάνηκε αρκετά ήρεμος για το μέλλον του.


"Μέχρι το τέλος του μήνα αυτό το θέμα θα έχει ολοκληρωθεί. Υπενθυμίζω πως είναι κάτι που πρέπει να διευθετηθεί ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Άντερλεχτ. Είμαι έτοιμος να συνεχίσω την συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό και σύντομα θα μάθουμε αν ο Ολυμπιακός είναι αποφασισμένος να μπει σε διαπραγματεύσεις με τους Βέλγους. Έχω συμβόλαιο με την Άντερλεχτ έως το 2018, επομένως δεν έχω λόγο να ανησυχώ για κάτι", τόνισε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου