Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Βόσεν: «Με καλύπτει ο Ολυμπιακός»


Με  τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Ολυμπιακό ο Γέλε Βόσεν, τονίζοντας πως οι «ερυθρόλευκοι» καλύπτουν τις φιλοδοξίες του και πως είναι θετικός στο ενδεχόμενο μετακίνησης στην Ελλάδα.


Ο 25ρονος επιθετικός φέρεται να βρίσκεται στο στόχαστρο των πρωταθλητών Ελλάδος και εμφανίστηκε ενήμερος σχετικά με την πρόθεση των «ερυθρολεύκων» να τον εντάξουν στο έμψυχο δυναμικό τους.

Αρχικά, ο Βόσεν τόνισε στην εφημερίδα «Real News»:

«Ο Ολυμπιακός καλύπτει τις φιλοδοξίες μου. Είναι μια σημαντική ευρωπαϊκή ομάδα. Δεν ξέρω όμως τι γίνεται μεταξύ των ομάδων. Είναι θέμα διαπραγμάτευσης των συλλόγων».

Στη συνέχεια, ο Βόσεν μίλησε και για τον Κέβιν Μιραλάς:

«Με τον Κέβιν έχουμε παίξει μαζί στην εθνική (Βελγίου). Τον ξέρω και με ξέρει καλά. Ακόμα δεν έχω μιλήσει μαζί του για τον Ολυμπιακό. Αν όλα πάνε καλά, θα το κάνω σύντομα».

Τέλος, ο παίκτης της Γκενκ υπογράμμισε:


«Καταλαβαίνω τι γίνεται και δεν θέλω να φύγω ως ελεύθερος από την Γκενκ. Επίσης νομίζω, όμως, ότι η τιμή μου πρέπει να είναι ρεαλιστική. Δεν είναι φυσιολογικό η κατάστασή μου να συγκρίνεται με αυτές των Κουρτουά και Ντε Μπρουν και τα μεγάλα ποσά που άφησαν. Ήταν 18 και 19 ετών. Ελπίζω σύντομα να έχω νέα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου