Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Κασάμι: «Περήφανος που ήρθα στον Ολυμπιακό»

  


Ο  Παϊτίμ Κασάμι, μιλώντας στους εκπροσώπους Τύπου μετά την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε περήφανος που θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό!

Ο  Ελβετός χαφ μάλιστα, εξήγησε τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στους «ερυθρόλευκους», τονίζοντας ότι σημαντικό ρόλο έπαιξαν η παρουσία της ομάδας στο Champions League και η επιθυμία του Μίτσελ να συνεργαστεί μαζί του.

Αρχικά  ο Κασάμι  ανέφερε:


«Είμαι πολύ χαρούμενος, επιτέλους ήρθα στον Ολυμπιακό. Είμαι πάρα πολύ περήφανος που θα είμαι σε αυτή τη μεγάλη ομάδα. Ο Ολυμπιακός είναι πολύ σπουδαίος σύλλογος, πολύ γνωστός στην Ευρώπη. Αφενός μετέχει στο Champions League και αφετέρου υπάρχει ο Μίτσελ».

Και συνέχισε:


«Είναι φανταστικός κόουτς και με έπεισε. Ευχαριστώ τον πρόεδρο για όλα όσα έκανε για μένα και όλους όσους έκαναν τα πάντα για να με φέρουν εδώ. Είμαι χαρούμενος που θα παίζω εδώ και ανυπομονώ να κατακτήσω τίτλους και να παίξω μπροστά στον κόσμο. Ανυπομονώ να παίξω και στο γήπεδο. Είναι φανταστικό, ευχαριστώ τον πρόεδρο, είμαι περήφανος που βρίσκομαι εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου