Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Κάμπελ: «Να γράψουμε ιστορία»



Έχοντας  ολοκληρώσει μια εντυπωσιακή σεζόν με τον Ολυμπιακό ο Τζόελ Κάμπελ μίλησε σε εφημερίδα της Κόστα Ρίκα για το άλμα στην Ευρώπη, τη βελτίωση του ως παίκτη και τις φιλοδοξίες του για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας.

Αναλυτικότερα δήλωσε:


«Πρέπει να είσαι ψυχικά προετοιμασμένος να αντιμετωπίσεις σωστά τις καταστάσεις. Μερικές φορές νομίζεις ότι είσαι στην καλύτερη κατάσταση και κάνεις τρία άσχημα σερί παιχνίδια ή το αντίστροφο. Όλα είναι σχετικά. Απλά επικεντρώνομαι στην σκληρή δουλειά και προσπαθώ να βοηθώ την ομάδα. Θέλω να είμαι σε ετοιμότητα για το Παγκόσμιο Κύπελλο.

Θέλω να προπονούμαι σκληρά σε όλους τους τομείς για να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για να βοηθήσω τη χώρα μου να επιτύχει σπουδαία πράγματα. Πάντα είμαι συγκεντρωμένος και δυνατός πνευματικά. Πριν από την φυσική και τεχνική κατάρτιση βρίσκεται η νοητική κατάσταση. Έχω περάσει πολλά από μικρός, δεν είναι εύκολο να παίζεις στην Ευρώπη.


Ίσως να υπάρχουν ποδοσφαιριστές που να αξίζουν περισσότερο από εμένα. Προσπαθώ να δίνω το καλύτερο στις προπονήσεις και στους αγώνες. Θέλω να βοηθήσω την Κόστα Ρίκα να γράψει ιστορία στο Παγκόσμιο Κύπελλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου