Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Αποφασίζει από Δευτέρα ο Γκιγκς


Ο Ράιαν Γκιγκς βραβεύτηκε στην ετήσια εκδήλωση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για τα βραβεία του συλλόγου και δήλωσε πως μετά τη Σαουθάμπτον θα πάρει την οριστική του απόφαση. Παίκτης της σεζόν ο Νταβίντ ντε Χέα.

Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες ο Ράιαν Γκιγκς δε θέλησε να ξεκαθαρίσει το τοπίο όσον αφορά το μέλλον του. Στην εκδήλωση που έκανε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το βράδυ της Πέμπτης ο Ουαλός τιμήθηκε για όσα έχει κάνει στην καριέρα του και στη συνέχεια δήλωσε:

"Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Είμαι πολύ απασχολημένος με το να ετοιμάσω την ομάδα για το παιχνίδι με τη Σαουθάμπτον και τη δεδομένη χρονική στιγμή αυτό είναι η προτεραιότητά μου. Όταν η σεζόν τελειώσει θα σκεφτώ τι θα κάνω.

Είχα πει πριν από πέντε ή έξι χρόνια πως αν η καριέρα μου ολοκληρωνόταν την επόμενη μέρα θα ήμουν χαρούμενος. Επομένως, κάθε χρόνος είναι μπόνους για μένα. Απολαμβάνω τις προπονήσεις και το να παίζω, αλλά πραγματικά έχω απολαύσει και τις τελευταίες εβδομάδες. Είναι μία πολύ ωραία εμπειρία που με πηγαίνει σ' ένα νέο κεφάλαιο της ζωής μου".

Αυτή τη στιγμή το επικρατέστερο σενάριο είναι ο Γκιγκς να σταματήσει μετά το τέλος της σεζόν, κρίνοντας κανείς και από τον λόγο που έβγαλε μετά το παιχνίδι με τηΧαλ, ο οποίος έμοιαζε με αποχαιρετιστήριος. Ωστόσο, είναι ακόμα ανοιχτό το ενδεχόμενο να συνεχίσει ως παίκτης της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Η πλειοψηφία των δημοσιευμάτων, πάντως, αναφέρει ότι θα είναι στο επιτελείο του επόμενου προπονητή των"κόκκινων διαβόλων", Λουίς φαν Χάαλ.


Τέλος, στην ετήσια εκδήλωση της Γιουνάιτεντ για τα βραβεία του συλλόγου, ο Νταβίντ ντε Χέα έκανε το 2/2 καθώς αναδείχτηκε ο καλύτερος παίκτης της Γιουνάιτεντ για τη σεζόν τόσο από τους παίκτες όσο και από τους οπαδούς.


Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου