Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Μαρινάκης: «Προκριθείτε και εγώ είμαι εδώ»


Μετά  το τέλος του ματς, όπως είναι φυσικό ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης, βρέθηκε στα αποδυτήρια, συνεχάρη τους παίκτες, ζήτησε ανάλογη προσπάθεια στη συνέχεια και υποσχέθηκε πριμ σε περίπτωση πρόκρισης.

Ο  ηγέτης του Ολυμπιακού τόνισε αρχικά:
  

  «Συγχαρητήρια σε όλους για τη νίκη. Συνεχίστε να δουλεύετε σκληρά. Δεν έχει τελειώσει τίποτα. Πάμε στην Αγγλία λες και είναι 0-0 το σκορ».

Και  συνέχισε:

«Κάνατε τους οπαδούς μας χαρούμενους και είμαι υπερήφανος για αυτό. Να πάμε το ίδιο καλά και με τον Παναθηναϊκό. Σε ότι αφορά τη ρεβάνς στο Μάντσεστερ, πάμε να παλέψουμε και γιατί όχι να προκριθούμε. Αν τα καταφέρετε εγώ είμαι εδώ…».


Εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως το πριμ σε περίπτωση που ο Ολυμπιακός προκριθεί δεν θα έχει προηγούμενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου