Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Φαν Πέρσι: «Καμιά φορά παίζουμε καλά, αλλά όχι πάντα»


Μιλώντας  σε ολλανδικά ΜΜΕ ο Ρόμπιν Φαν Πέρσι εξέφρασε αρκετά παράπονα από τους συμπαίκτες του για τον τρόπο που αγωνίστηκαν στο «Καραϊσκάκη κόντρα στον Ολυμπιακό.

 Ο  Ολλανδός επιθετικός σε ΜΜΕ της πατρίδας του τόνισε:


«Οι συμπαίκτες μου βρίσκονται στις θέσεις που προσπαθώ να παίξω. Αυτό μου κάνει πολύ δύσκολο το έργο μου. Έτσι, πρέπει να αλλάξω την τακτική μου και να βγαίνω από τη ζώνη παιχνιδιού μου. Παίζουμε πολύ αργά και δημιουργούμε λίγες ευκαιρίες».

Παράλληλα, έσπευσε να υπερασπιστεί τον προπονητή του, Ντέιβιντ Μόγες, λέγοντας:


 «Δουλεύει σκληρά, όπως κι εμείς. Καμιά φορά παίζουμε καλά, αλλά όχι πάντα. Δεν είμαστε τυχεροί. Είναι εύκολο να δείχνεις κάποιον με το δάχτυλο, αλλά δεν είμαι έτσι. Πρέπει να βελτιωθούμε. Με όλο το σεβασμό, θα έπρεπε να νικήσουμε αυτήν την ομάδα με 2-0 ή 3-0».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου