Τι κι αν έχει να αγωνιστεί τόσον καιρό, τι κι αν του λείπει
χρόνος συμμετοχής, με το που μπήκε στον
αγωνιστικό χώρο, έκανε αισθητή την παρουσία του, διδάσκοντας ποδόσφαιρο. Στον ελάχιστο χρόνο
που είχε πρόλαβε να μοιράσει δύο ασίστ, έστω και αν
τελικά δεν κατέληξαν στα δίχτυα οι προσπάθειες των Σαβιόλα και Ολαϊτάν, οι
οποίοι ήταν και οι αποδέκτες των πασών του.
Η κλάση του Ιμπαγάσα αναμφισβήτητα τεράστια. Και μόνο η
παρουσία του είτε στον αγωνιστικό χώρο είτε στα αποδυτήρια είναι τιμή για τον
Ολυμπιακό να έχει στην «οικογένεια» του ένα τέτοιο διαμάντι!
Κρίμα που δεν ήρθε σε
μικρότερη ηλικία στον Πειραιά…
Ας τον απολαύσουμε στα βιντεάκια που ακολουθούν

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου