Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Οι οπαδοί της «Μπάρτσα» θέλουν Ολυμπιακό


  
Οι  οπαδοί των «μπλαουγκράνα»   σε ψηφοφορία που έγινε στην καταλανική «Mudo Deportivo» θέλουν να βρουν τους Πειραιώτες στους «16» του Champions League.

Μετά από τους οπαδούς της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και εκείνοι της Μπαρτσελόνα η ομάδα τους να κληρωθεί στους «16» του Champions League τον Ολυμπιακό σε ψηφοφορία που διεξήχθη στη «Mudo Deportivo», κρίνοντας πως οι «ερυθρόλευκοι» είναι ο πιο ανίσχυρος σύλλογος που μπορεί να τύχει από τους υπόλοιπους πιθανούς αντιπάλους.

Συγκεκριμένα, οι νταμπλούχοι Ελλάδας έρχονται πρώτοι με 30%, δεύτερη ακολουθεί η Ζενίτ με 17% και τρίτη σε προτίμηση έρχεται η Μάντσεστερ Σίτι με 14%.

Σε  περίπτωση πάντως, που ο Ολυμπιακός αντιμετωπίσει την Μπαρτσελόνα για την φάση των «16» τότε ο Χαβιέ Σαβιόλα θα γυρίσει σε γνώριμα λημέρια, αφού είχε αγωνιστεί για έξι χρόνια (2001-2007) στον σύλλογο της Βαρκελώνης.

Η κλήρωση είναι προγραμματισμένη στις 13:00 και θα πραγματοποιηθεί στη Νιόν της Ελβετίας.

Αναλυτικά η προτίμηση των οπαδών της Μπαρτσελόνα

Ολυμπιακός 30 %
Ζενίτ 17 %
Μάντσεστερ Σίτι 14 %
Σάλκε 13 %
Λεβερκούζεν 10 %
Γαλατασαράι 9 %
Αρσεναλ 6 %

Σύνολο ψήφων : 5079

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου