Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Εντινγκά: «Και τώρα ο... ΠΑΟ»


Ο  Ντελβίν Εντινγκά, ο οποίος σημείωσε το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του Ολυμπιακού,  μετά το τέλος της αναμέτρησης στην Άμφισσα τόνισε πως η ομάδα πλέον επικεντρώνεται μόνο στον αγώνα με τον ΠΑΟ.

Για το πρώτο του γκολ με τον Θρύλο, σχολίασε:

 «Είναι κάτι ευχάριστο για εμένα και όμορφο, θα μου δώσει δύναμη και αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια, ώστε να κάνω καλύτερο το παιχνίδι μου και να προσφέρω ακόμη περισσότερα στον Ολυμπιακό».

Όσον αφορά την προσεχή αναμέτρηση στην Λεωφόρο, δήλωσε:


 «Νομίζω ότι πράγματι η ομάδα βρίσκεται σε καλή κατάσταση και θέλουμε να το δείξουμε και κόντρα στον ΠΑΟ. Αφήνουμε πίσω μας την πρόκριση στο Κύπελλο και πρέπει να επικεντρωθούμε στον αγώνα με τον ΠΑΟ, να κάνουμε σωστή προετοιμασία και να παρουσιαστούμε όπως πρέπει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου