Η αντίπαλος του Ολυμπιακού
στους «16» του Κυπέλλου Συνομοσπονδίας βόλεϊ των γυναικών θα είναι η Μπλιέσκο Μπιάλα.
Η πολωνική ομάδα νίκησε την
Τετάρτη τη γαλλική Μιλούζ με 3-0 σετ (25-18, 25-17, 26-24) και πήρε την πρόκριση
χάρη στο «χρυσό» σετ με 16-14.
Οι αγώνες με τις
«ερυθρόλευκες» θα διεξαχθούν 4 και 11 Δεκεμβρίου με πρώτο αγώνα στο «Μελίνα
Μερκούρη» και τη ρεβάνς στην Πολωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου