Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Η Μπλιέσκο Μπιάλα αντίπαλος του Ολυμπιακού


Η αντίπαλος του Ολυμπιακού στους «16» του Κυπέλλου Συνομοσπονδίας βόλεϊ των γυναικών θα είναι η   Μπλιέσκο Μπιάλα.

Η πολωνική ομάδα νίκησε την Τετάρτη τη γαλλική Μιλούζ με 3-0 σετ (25-18, 25-17, 26-24) και πήρε την πρόκριση χάρη στο «χρυσό» σετ με 16-14.


Οι αγώνες με τις «ερυθρόλευκες» θα διεξαχθούν 4 και 11 Δεκεμβρίου με πρώτο αγώνα στο «Μελίνα Μερκούρη» και τη ρεβάνς στην Πολωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου