Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι πιθανόν να βρεθεί
αύριο στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ρέντη, προκειμένου να μιλήσει με παίκτες
και τεχνικό τιμ
Μπορεί ο Ολυμπιακός να έκανε το καθήκον του και να
προκρίθηκε στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, όμως ακολουθούν τρία δύσκολα
παιχνίδια σε πρωτάθλημα και Τσάμπιονς Λιγκ, καθώς οι «ερυθρόλευκοι» πάνε το
Σάββατο στη Λεωφόρο για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, την Τρίτη υποδέχονται
την Μπενφίκα στο «Καραϊσκάκης» και την επόμενη Κυριακή φιλοξενούν τον ΠΑΟΚ.
Είναι λοιπόν πολύ πιθανόν ο
πρόεδρος του Ολυμπιακού να επισκεφθεί αύριο τις αθλητικές εγκαταστάσεις του
Ρέντη, ώστε να μιλήσει με παίκτες και τεχνικό τιμ. Μάλιστα όπως αναφέρει η Goal,
δεν αποκλείεται να τάξει και πριμ για να τους δώσει ένα παραπάνω κίνητρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου