Η κάμερα
λοιπόν έπιασε τον Κώστα Μανωλά να τραγουδάει το σύνθημα των οπαδών του Θρύλου που βρέθηκαν στο γήπεδο για την αναμέτρηση με
τον Φωκικό, αποδεικνύοντας έτσι ότι έχει γίνει ένα με τον κόσμο του Ολυμπιακού!
Δείτε στο παρακάτω βίντεο του gavros.gr το Μανωλά να ακολουθεί στα συνθήματα τους οργανωμένους οπαδούς του Ολυμπιακού…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου