Σελίδες

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Σίλβα: «Είμαι περήφανος για τον Ολυμπιακό» (video)


Ευτυχισμένος και περήφανος για τον Ολυμπιακό δηλώσει ο  Μάρκο Σίλβα μετά και τη μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματος.


Ο  Πορτογάλος τεχνικός ανέβασε στο προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook βίντεο με στιγμιότυπα από τη μέχρι τώρα παρουσία στον Θρύλο, το οποίο συνοδευόταν με το παρακάτω μήνυμα:

«Είμαι πολύ περήφανος και χαρούμενος για τον τίτλο, που είναι ο πρώτος εκτός Πορτογαλίας».


Δείτε την ανάρτησή του:


Estou orgulho e feliz com o primeiro titulo fora de Portugal.πολύ περήφανος και χαρούμενος για τον τίτλο που είναι ο πρώτος εκτός Πορτογαλίας.Olympiacos FC
Posted by Marco Silva on Tuesday, March 1, 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου