Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Καμπιάσο: "Θέλω να κάνω τον κόσμο χαρούμενο"


Ο Εστέμπαν Καμπιάσο τόνισε ότι αισθάνεται πολύ όμορφα στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό, υποστηρίζοντας ότι στόχος του είναι να βοηθά την ομάδα και να κάνει τον κόσμο της χαρούμενο.


Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αργεντίνος σταρ των Πειραιωτών μετά την αναμέτρηση με τον Λεβαδειακό στο Φάληρο:

Για το ρεκόρ του Ολυμπιακού: «Ξέρω πως είναι κάτι πολύ σημαντικό. Όλοι οι ποδοσφαιριστές γνωρίζουμε τι σημαίνει, είναι μια σημαντική σελίδα στην ιστορία του συλλόγου, το αναγνωρίζουμε αυτό, αλλά στο επάγγελμα αυτό δεν έχεις τον χρόνο να μείνεις πίσω, πρέπει να κοιτάξεις αυτό που έρχεται. Παρόλο αυτό είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι. Πάμε για τον επόμενο αγώνα τώρα».

Για το αν είναι ικανοποιημένος από το θέαμα που προσέφερε ο Ολυμπιακός στο πρώτο μέρος: «Ο κόσμος πάντα μεταδίδει αυτό που παίρνει απ' την ομάδα και που αισθάνεται εκείνη τη στιγμή. Ο κόσμος έδειξε ότι είναι ευχαριστημένος. Ήταν πάρα πολύ καλό ημίχρονο, το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι πάρα πολύ μεγάλο, δημιουργήθηκαν πολλές ευκαιρίες. Είμαστε ικανοποιημένοι όταν έχουμε κάνει τον κόσμο να περάσει καλά μ' αυτό που βλέπει. Για να γίνει αυτό πρέπει οι ποδοσφαιριστές να απολαμβάνουν αυτό που κάνουν στο γήπεδο. Αυτό συνέβη σήμερα».

Για το αν απολαμβάνει κάθε στιγμή το ποδόσφαιρο: «Απ' τη στιγμή που ήρθα έχω πει πως νιώθω καλά, μου αρέσει η χώρα και ο σύλλογος. Έχω βρει κόσμο που μου φέρεται πολύ καλά και είμαι ικανοποιημένος με ότι συμβαίνει. Είναι το μυστικό. Ο ποδοσφαιριστής πρέπει να παίρνει τις υποχρεώσεις στα σοβαρά, αλλά να απολαμβάνει αυτό που κάνει για να μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του. Αλλά όπως είπα και πριν δεν θέλω να μείνω σε αυτό που συνέβη, αλλά κοιτάω μπροστά».

Για το όνειρό του με τον Ολυμπιακό: «Θέλω να είμαι καλά, να βοηθάω την ομάδα, να κάνω τον κόσμο χαρούμενο, τα πράγματα όπως ήταν σήμερα. Να βοηθήσω, να συνεισφέρω, να κερδίσουμε τίτλους και είμαι ικανοποιημένος».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου