Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Ιντέγε: «Στον Ολυμπιακό νιώθω σαν το σπίτι μου...»


Ο  Μπράουν Ιντέγε, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο BBC,  αναφέρθηκε στην επιθυμία του να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του και να επιστρέψει στο Τσάμπιονς Λιγκ, αυτή τη φορά με τον Ολυμπιακό.


Ο  Νιγηριανός διεθνής, όπως αναφέρεται στο άρθρο,  πέρασε μία απογοητευτική σεζόν στην Αγγλία, όπου υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τη Γουέστ Μπρομ με το κόστος της μεταγραφής να φθάνει τα 13,6 εκατ. ευρώ, ποσό-ρεκόρ για τα δεδομένα της ομάδας και ολοκλήρωσε τελικά την παρουσία του εκεί με επτά γκολ σε 31 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις.

Το  νέο απόκτημα των «ερυθρόλευκων» ανέφερε αρχικά:
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Αμεσος στόχος μου είναι να παίζω κανονικά και να δουλέψω σκληρά με την ομάδα. Αυτό είναι ένα νέο ξεκίνημα για μέσα και το γεγονός ότι ήρθα σε μία ομάδα που έχει μετατρέψει σε συνήθεια την κατάκτηση τίτλων, μου δίνει μεγάλη χαρά. Η συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι το όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή και μετά την εμπειρία που είχα με την Ντινάμο Κιέβου, είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω άλλη μία ευκαιρία εκεί», ανέφερε.

Για να συμπληρώσει:

«Το καλωσόρισμα στον Ολυμπιακό ήταν πολύ ζεστό και με έκανε να νιώσω αμέσως σαν στο σπίτι μου. Ως επιθετικός, η δουλειά μου είναι να πετυχαίνω γκολ και να βοηθάω την ομάδα να κατακτήσει όσο περισσότερους τίτλους γίνεται».

Από την παρουσία στην πρώην ομάδα του Γουέστ Μπρομ, κρατάει μόνο τα θετικά:


«Ακόμα και αν τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα σχεδίαζα, ο σύλλογος και οι οπαδοί με υποστήριξαν και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Εύχομαι στην Γουέστ Μπρομ τα καλύτερα. Τώρα όμως, η προσοχή στρέφεται εξολοκλήρου στον Ολυμπιακό», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου