Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Ελαμπντελαουί: «Σκέφτομαι το καλύτερο για το μέλλον μου»


Μιλώντας  στον πορτογαλικό Τύπο ο Ομάρ Ελαμπντελαουί αρνήθηκε να σχολιάσει το φημολογούμενο ενδιαφέρον της Μπενφίκα για την απόκτηση του.


Ο  Ομάρ Ελαμπντελαουί είναι μεταξύ των υποψήφιων στόχων της Μπενφίκα για την ενίσχυση του δεξιού άκρου της άμυνάς της.

Μετά  την πιθανή αποχώρηση του Μάξι Περέιρα ο Νορβηγός μπακ-χαφ του Ολυμπιακού βρίσκεται ψηλά στη σχετική λίστα των «αετών», μαζί με τους Μάικε (Κρουζέιρο), Μάριο Φερνάντες (ΤΣΣΚΑ Μόσχας) και Μανκίγιο (Λίβερπουλ).


Οι Πορτογάλοι επικοινώνησαν με τον διεθνή άσο, όμως εκείνος απέφυγε να πει το παραμικρό για το ενδιαφέρον της Μπενφίκα για εκείνον, τονίζοντας χαρακτηριστικά: 

«Δεν έχω επαφή με τον Σάμαρη, αλλά τον ξέρω. Προπονηθήκαμε μαζί με τον Ολυμπιακό, αλλά δεν αγωνιστήκαμε μαζί γιατί πήγε στη Μπενφίκα λίγο αφότου ήρθα εγώ. Είναι ένα καλό άτομο και καλός παίκτης. Αν θα ήταν καλό να ξανασυντηθούμε; Δεν ήμασταν πολύ καιρό μαζί στον Ολυμπιακό, εγώ σκέφτομαι πάντα τι είναι καλύτερο για το μέλλον μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου