Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Κρστιτς: ''Στην εθνική ο Μαριάνοβιτς!''




Σύμφωνα με τον  Νέναντ Κρστιτς, ο Μπόμπαν Μαριάνοβιτς είναι ο βασικός λόγος που ο Ερυθρός Αστέρας προκρίθηκε στο TOP-16 και σε δηλώσεις του μεταξύ άλλων, εξήγησε τους λόγους για τους οποίους θεωρεί ότι είναι ο ιδανικός για να τον αντικαταστήσει στην εθνική Σερβίας.

Αναλυτικά:


Η αρχική τοποθέτηση του Νέναντ Κρστιτς ήταν:

''Έχω τονίσει αρκετές φορές πως ήλθε η ώρα να δοθούν ευκαιρίες σε νέα παιδιά. Έπαιξα στην εθνική ομάδα για 11 χρόνια όμως το καλύτερο για μένα ήταν να αποχωρήσω μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ισπανίας. Το καλοκαίρι θα είμαι 32 ετών. Είναι η ώρα να βγουν μπροστά παιδιά όπως ο Μπόμπαν Μαριάνοβιτς! Δεν είμαι γέρος, ούτε λέω πως δεν μπορώ να παίξω στο πιο υψηλό επίπεδο όμως ήλθε η ώρα να αφιερωθώ πλήρως στην ομάδα μου''.

Εν συνεχεία ο Κρστιτς προχώρησε το θέμα... λίγο παραπάνω:

 ''Έχω εκπλαγεί με τις εμφανίσεις του Μπόμπαν Μαριάνοβιτς. Ξέρω ότι έχει δουλέψει πολύ για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο. Είναι ο MVP του Ερυθρού Αστέρα και είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόοδό του. Ελπίζω να συνεχίσει να βελτιώνεται''.

Όσον αφορά τον τραυματισμό του στο χέρι (σ.σ. κάταγμα), ο σέντερ της Αναντολού Εφές ανέφερε:

''Το χέρι μου είναι καλά. Ήταν ένας πολύ δύσκολος τραυματισμός όμως πλέον αισθάνομαι καλύτερα. Είμαι έτοιμος όμως θέλω τον χρόνο μου για να επανέλθω σε καλή κατάσταση''.

Ο Νέναντ Κρστιτς έδωσε τη δική του καλύτερη πεντάδα της φετινής Euroleague:


''Μίλος Τεόντοσιτς, Άντριου Γκάουντλοκ, Σόνι Γουίμς, Νεμάνια Μπιέλιτσα και Άντε Τόμιτς''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου