Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Πέτγουεϊ: «Προσπαθώ πάντα να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό»



Ο Μπρεντ Πέτγουεϊ μίλησε στο RedPlanet.gr για τη νίκη επί της Αρμάνι Μιλάνο, εξηγώντας τον ρόλο του μέσα στην ομάδα, τονίζοντας τι ζητάει από εκείνον ο κόουτς Σφαιρόπουλος, ενώ έκανε και το δικό του σχόλιο για τη νίκη επί της ιταλικής ομάδας.

 Αναλυτικά οι δηλώσεις του


Πως σου φάνηκε η νίκη σας επί της Αρμάνι Μιλάνο;

"Ήταν ένα καταπληκτικό παιχνίδι για εμάς, ειδικά όσον αφορά το αμυντικό κομμάτι. Κάναμε ακόμη καλύτερη δουλειά στο δεύτερο ημίχρονο και σημείωσαν μόλις 58 πόντους στο ματς. Το γεγονός πως παίξαμε τόσο καλή άμυνα, διευκόλυνε το έργο μας στην επίθεση, καθώς από εκεί βρίσκουμε ρυθμό. Στη τρίτη περίοδο σημείωσαν μόλις 9 πόντους καθώς τους πιέσαμε πάρα πολύ. Είμαστε ευχαριστημένοι από την προσπάθεια μας στην άμυνα".

Το δεύτερο σας ημίχρονο ίσως ήταν το καλύτερο ημίχρονο που έχει κάνει ο Ολυμπιακός από το ξεκίνημα της σεζόν, πως το εξηγείς;

"Μιλήσαμε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο και όταν επιστρέψαμε στο παρκέ ήμασταν όλοι μας συγκεντρωμένοι στο αγωνιστικό μας πλάνο. Θέλαμε να παίξουμε πάρα πολύ καλή άμυνα, να τους δυσκολέψουμε και το καταφέραμε. Βρήκαμε ρυθμό και στην επίθεση και τα πράγματα έγιναν πιο απλά για εμάς".

Παρά το πρόβλημα που είχες στη μέση, έδειξες αυταπάρνηση και έπαιξες, βοηθώντας την ομάδα σου όχι μόνο στην άμυνα, αλλά και στην επίθεση...

"Δουλεύω το παιχνίδι μου στο low-post και προσπαθώ να βελτιώνομαι. Το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα. Διαθέτουμε μία καλή ομάδα, έχουμε καλή κυκλοφορία της μπάλας, μοιράζουμε το παιχνίδι και αν είσαι σε καλή μέρα, αν νιώθεις καλά, παίρνεις τις ευκαιρίες που σου δίνονται. Μου δόθηκαν ευκαιρίες να πάρω πάνω μου ορισμένα σουτ κόντρα στην Αρμάνι Μιλάνο, είχα καλή ψυχολογία και ευτυχώς μπήκαν τα σουτ. Ήμουν σε καλή μέρα και βοήθησα την ομάδα. Αυτό είναι που μετράει".

Στην ομάδα υπάρχει αλλαγή προπονητή. Ο ρόλος σου παραμένει ο ίδιος ή ο κόουτς Σφαιρόπουλος ζητάει από εσένα διαφορετικά πράγματα;

"Ο ρόλος μου μέσα στην ομάδα δεν έχει αλλάξει καθόλου, παραμένει ο ίδιος, όπως και πριν. Να βγάζω ενέργεια και να παίζω καλή άμυνα. Αυτά ζητάει από εμένα. Αυτό είναι κάτι που μου αρέσει να κάνω, αυτά τα δύο πράγματα ξέρω πως μπορώ να τα κάνω καλά, και όταν τα κάνω καλά, είναι κάτι που με ευχαριστεί. Έτσι βοηθάω την ομάδα. Ο κόουτς Σφαιρόπουλος δίνει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στην άμυνα, οπότε όπως καταλαβαίνεις θέλει από εμένα να δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό στην άμυνα, λειτουργώντας με ακόμη μεγαλύτερη ένταση. Ο νέος μας κόουτς μας μιλάει συνεχώς για την σημασία της καλής άμυνας, είναι κάτι που μου αρέσει και προσπαθώ πάντα να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό".

Στο TOP-16 έχετε ήδη δύο νίκες, έχετε κάνει καλό ξεκίνημα, αλλά ποιος είναι ο στόχος σας; Να κατακτήσετε μία από τις δύο πρώτες θέσεις που θα δώσει πλεονέκτημα έδρας στα playoffs;

"Δεν γίνεται και δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τόσο μακριά. Το μυαλό μας είναι να κερδίζουμε μοναχά το επόμενο παιχνίδι. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας. Όλα τα άλλα θα έρθουν στην πορεία".

Ένα μήνυμα που θέλεις να στείλεις στους φιλάθλους του Ολυμπιακού;

"Θα ήθελα να τους ζητήσω να έρχονται στο ΣΕΦ και ελπίζουμε στο επόμενο παιχνίδι μας στο TOP-16 το γήπεδο να είναι κατάμεστο. Επίσης, να ευχαριστήσω όλους εσάς που έρχεστε και μας υποστηρίζετε".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου