Άπαντες στον Ολυμπιακό είναι δυσαρεστημένοι
για την αναβολή του πρωταθλήματος, καθώς αυτή επηρεάζει το βαθμό ετοιμότητας της ομάδας ενόψει του αγώνα με την Ατλέτικο
Μαδρίτης και ένας από αυτούς είναι και ο
Ομάρ Ελαμπντελαουί.
Συγκεκριμένα, ο Ομάρ Ελαμπντελαουί έγραψε στο λογαριασμό που
διατηρεί στο Facebook...
"Δεν
είμαι ευτυχισμένος που το αυριανό (σημερινό) ματς αναβλήθηκε. Αυτό όμως μας
δίνει την ευκαιρία να ανασυνταχθούμε και να προετοιμαστούμε για την αναμέτρηση
της Τετάρτης κόντρα στην Ατλέτικο Μαδρίτης. Μεγάλο ματς και μεγάλη ευκαιρία για
μας. Vamos" .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου