Τσόρι: «Άλλη μία αγωνιστική χωρίς ποδόσφαιρο, κάτι που είναι κακό για εμάς»
Ο Αλεχάντρο Ντομίνγκες, έστειλε το δικό του μήνυμα στον προσωπικό του
λογαριασμό στο Instagram για την αναβολή
της 11ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας, τονίζοντας ότι η απραξία κάνει κακό
στους παίκτες.
Ο
Τσόρι Ντομίνγκες την ώρα που παρακολουθούσε τον μεγαλύτερο γιο του να παίζει με
την Ακαδημία του Ολυμπιακού, ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός έγραψε:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου