Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Το πιστεύει ο Μίτσελ


Παρά τη διακοπή που του ανέτρεψε τα σχέδια, ο Μίτσελ προετοιμάζει τον Ολυμπιακό με οδηγό το ματς της πρεμιέρας και σιγουριά για θετικό αποτέλεσμα κόντρα στην Ατλ. Μαδρίτης.  


Υπό νορμάλ συνθήκες ο Ολυμπιακός θα επέστρεφε σήμερα στην δράση απέναντι στην SKODA Ξάνθη. Η αναβολή χάλασε τα σχέδια του Μίτσελ, ο οποίος δεν θέλησε να κλειστεί κάποιο φιλικό μιας και δεν θα ‘χε να προσφέρει κάτι στην ομάδα.

Πάντως έχει τη βεβαιότητα ότι οι «ερυθρόλευκοι» μπορούν να πάρουν ξανά θετικό αποτέλεσμα, όπως στην πρεμιέρα (3-2) απέναντι στην Ατλέτικο Μαδρίτης και αυτό θα κυνηγήσει στην Ισπανία. Σήμερα θα έχει στραμμένη την προσοχή του στο παιχνίδι των «ροχιμπλάνκος» με την Μάλαγα, και την Κυριακή με την επιστροφή στις προπονήσεις θα κορυφωθεί η προετοιμασία για την αναμέτρηση που θα καθορίσει τις πιθανότητες πρόκρισης στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ.


Πέραν του Ντουρμάζ δεν υπάρχουν άλλα αγωνιστικά θέματα και με την επιστροφή του Εντινγκά άπαντες είναι στην διάθεσή του. Σίγουρα θα ήθελε ένα επίσημο ματς, τόσο για να βρει αγωνιστικό ρυθμό η ομάδα πριν από ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι, αλλά και για να δώσει χρόνο συμμετοχής στον Μπενίτες που προέρχεται από τραυματισμό και ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί ως αλλαγή στο «Βιθέντε Καλντερόν». Ακόμα κι έτσι όμως πιστεύει πολύ στις δυνατότητες των παικτών του και είναι αισιόδοξος για το επικείμενο ματς.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου