Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Χρήστου: «Δεν σταματάω εδώ»


Ο  Απόστολος Χρήστου κρέμασε στο στήθος του στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κολύμβησης Εφήβων-Νεανίδων άλλα δύο μετάλλια, ασημένιου χρώματος.

Ο 18άχρονος κολυμβητής  του Ολυμπιακού ήθελε να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, τόσο στα 50 όσο και στα 200 μέτρα ύπτιο, αυτό δεν σημαίνει όμως πως έμεινε δυσαρεστημένος από τη δεύτερη θέση, όπως παραδέχθηκε, στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΟΕ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του...


«Στόχος μου και στις δύο κούρσες ήταν το χρυσό μετάλλιο. Νιώθω, όμως, πολύ ικανοποιημένος από αυτό το οποίο πέτυχα και οι επιτυχίες αυτές με κάνουν ακόμα πιο δυνατό για το νέο στόχο που είναι η Ολυμπιάδα Νέων τον Αύγουστο και για το μέλλον μου».  

Για το γεγονός πως οι δύο τελικοί έγιναν με διαφορά μόλις 50 λεπτών:

«Κλήθηκα να δώσω δύο αγώνες σε μικρό διάστημα σε σχέση με τους άλλους αθλητές που δεν είχαν την αντίστοιχη κούραση των δύο κουρσών. Οι χρόνοι μου στα προκριματικά ήταν αντάξιοι χρυσών μεταλλίων, αλλά είμαι ευτυχισμένος για αυτά τα οποία κατάφερα. Πιστεύω ότι εκπλήρωσα τους στόχους μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε αυτή τη διοργάνωση».

Για την Ολυμπιάδα Νέων, που θα γίνει τον Αύγουστο στην Κίνα:

«Για εμένα δεν έχει τελειώσει τίποτα. Στην Ολυμπιάδα Νέων στην Κίνα, όπου και θα συμμετέχω, θέλω να είμαι καλύτερα προετοιμασμένος από ό,τι τώρα, να πετύχω νέα ρεκόρ και νέες διακρίσεις, να βελτιώσω ό,τι έχω πετύχει έως σήμερα».

Για το μέλλον του, μετά το πέρας της φετινής αγωνιστικής περιόδου:

«Με προβληματίζουν πολλά πράγματα, θα κάτσω να σκεφτώ. Από πέρυσι είχα κάποιες προτάσεις για το εξωτερικό, τις σκέφτομαι. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι περισσότερο με ενδιαφέρει να είμαι στην Ελλάδα και να δώσω εδώ τον αγώνα μου. Φυσικά, πρέπει να υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις».

Για το πού θα ήθελε να αφιερώσει τα μετάλλιά του:


«Αφιερώνω τα μετάλλια στο Νίκο Γέμελο, την οικογένειά μου και σε όλους όσοι με στηρίζουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου