Η γερμανική
ποδοσφαιρική ομοσπονδία κάνει ό,τι μπορεί για να κατακτήσουν τα
"πάντσερ" το Μουντιάλ. Διαβάστε ποιες είναι οι κινήσεις ματ.
Δεν είναι
λίγα τα χρόνια που έχει η Γερμανία χωρίς τίτλο, αφού ο τελευταίος της ήταν το
Euro του 1996. Ωστόσο, την τελευταία εξαετία η βελτίωση της εθνικής της ομάδας
είναι πάρα πολύ μεγάλη με αποτέλεσμα να υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις για το
Μουντιάλ του 2014. Εξ αρχής στόχος ήταν
η κατάκτηση και η γερμανική ποδοσφαιρική ομοσπονδία (DFB) έκανε ό,τι μπορούσε
για να βοηθήσει.
Αρχικά
δημιούργησαν τη δική τους βάση, η οποία πήρε το όνομα "Campo Bahia".
Ο χώρος έχει ό,τι χρειάζεται κανείς. Υπάρχει προσωπικό, ποδοσφαιρικά γήπεδα,
γυμναστήρια και χώροι στους οποίους μπορείς να χαλαρώσεις. Επιπλέον, το...
στρατόπεδο των Γερμανών βρίσκεται σε μία εξαιρετική τοποθεσία, προκειμένου να
μειώνεται και η πίεση από τα μακρινά ταξίδια σε άλλες πόλεις.
Το
"Campo Bahia", όμως, δεν είναι η μόνη ρηξικέλευθη κίνηση της DFB, με
την ομάδα του Γιοακίμ Λεβ ναι επωφελείται και από τη βάση δεδομένων SAP.
Πρόκειται για μία βάση δεδομένων που δημιουργήθηκε στο Βάινχαϊμ της Γερμανίας.
Η SAP είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες λογισμικού στον κόσμο με
περισσότερους από 66.000 εργαζόμενους παγκοσμίως. Η SAP συνεργάζεται με την
εθνική ομάδα της Γερμανίας προκειμένου μέσω της τεχνολογίας να αποκτήσουν ένα
πλεονέκτημα τα "πάντσερ" έναντι των αντιπάλων τους.
Η SAP
χρησιμοποιεί δεδομένα για να βοηθήσει το τεχνικό επιτελείο να παίρνει σωστές
αποφάσεις όσον αφορά την τακτική, την κατάσταση των παικτών, την παρακολούθηση
του αντιπάλου, την προετοιμασία και το κοουτσάρισμα κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η προαναφερθείσα εταιρία έχει δημιουργήσει και το SAP Match Insights, το οποίο
βοηθάει παίκτες και προπονητές να
προετοιμαστούν για τα παιχνίδια που έρχονται παρουσιάζοντάς τους τις
καταστάσεις κλειδιά και το πώς θα πρέπει να είναι κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Ποτέ ως τώρα
δεν υπήρχε στο ποδόσφαιρο μία τόσο αναλυτική βάση δεδομένων και απ' ό,τι
φαίνεται από το ντεμπούτο της στο Μουντιάλ, μόνο αρνητικά δεν είναι τα
αποτελέσματα. Μετά το Μουντιάλ η SAP θα προσφέρει το Match Insights και σε
άλλες ομοσπονδίες.
Πηγή: sport24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου