Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Ελαμπντελαουί: «Μου αρέσει να παίζω στην... επίθεση!»


Ο Ομάρ Ελαμπντελαουί σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ στο Ζέεφελντ, τόνισε   πως προτιμά να παίζει στην  επίθεση.
   
Αναλυτικά:


Σχετικά  με το φιλικό με την Κράσνονταρ ο νεαρός δεξιός μπακ που μπορεί να παίξει και ως χαφ τόνισε πως:

 «Εμείς προσπαθήσαμε για το καλύτερο δυνατό και βγάλαμε θετικά στοιχεία και ας μην ήταν το αποτέλεσμα το καλύτερο δυνατό».

Στη συνέχεια υπογράμμισε:

«Εμείς θα πρέπει να είμαστε σε καλή κατάσταση και να συνεχίζουμε. Προσωπικά θέλω να είμαι καλά και να μην έχω τραυματισμούς».

 Για τον ίδιο και την θέση της αρεσκείας του επισήμανε:


«Είμαι δεξί μπακ αλλά μου αρέσει η επίθεση. Μου αρέσει να παίζω εκεί. Όταν η μπάλα είναι πιο μπροστά θέλω να λειτουργώ πιο επιθετικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου