Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Ο Κασάμι, ο Γιολ και ο Μαραντόνα (video)


Ο Μάρτιν Γιολ μιλάει για τον Παϊτίμ Κασάμι και την τελειομανία του. Πώς τον βοήθησε στη Φούλαμ να γίνει καλύτερος παίκτης, γιατί ο Ελβετός έπαιξε με τα μισά λεφτά, η πρόταση της Γιουβέντους και η εκτίμηση του για την Παλέρμο.
  

Ο Παϊτίμ Κασάμι ολοκλήρωσε την σεζόν στην Premier League φορώντας 29 φορές (εκ των οποίων 20 ως βασικός) τη φανέλα της Φούλαμ με απολογισμό τρία γκολ.

Ο γεννημένος στην πόλη Στρούγκα των Σκοπίων, μπορεί να αγωνιστεί με την ίδια ευκολία σε όλες τις θέσεις της μεσαίας γραμμής.

Ο πρώην προπονητής των "κότατζερς" σε ανύποπτη στιγμή είχε αναφερθεί στον Παϊτίμ Κασάμι επισημαίνοντας τις αδυναμίες του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 22χρονος άσος είχε παραχωρηθεί στη Λουκέρνη με την προϋπόθεση πως η ελβετική ομάδα θα πλήρωνε το 50% του συμβολαίου και η Φούλαμ το υπόλοιπο.

Κάτι τέτοιο όμως δεν συνέβη ποτέ. Ο Κασάμι προκειμένου να πάρει χρόνο συμμετοχής πλήρωσε από την τσέπη του!

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

 Ο  Μάρτιν Γιολ τόνισε:

 "Ήταν απίστευτο γιατί ήθελε να παίζει. Η Λουκέρνη είχε στο δυναμικό της έναν πολύ καλό παίκτη. Ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα μου που είδα να συμβαίνει αυτό".

Ο Ολλανδός τεχνικός αναφέρθηκε και στην τελειομανία που χαρακτήριζε το παιχνίδι του Κασάμι λέγοντας του:

 "Δεν είσαι ο Μαραντόνα. Πάντα αυτό του φώναζα. Είναι τελειομανής και πάντα απογοητευόταν με τον εαυτό του. Αυτό ήταν το πρώτο πράγμα στο οποίο έπρεπε να δουλέψουμε.

Του έμαθα να μην μάχεται για να γίνει τέλειο και το έκανε. Πλέον δεν 'τρελαίνεται' όταν κάνει ένα λάθος. Συνεχίζει και παίζει.

Θα πρέπει να παραμείνει προσγειωμένος. Είναι ένα παιδί που μπορεί να παίξει σε υψηλό επίπεδο. Δεν είναι ο καλύτερος παίκτης της Premier League, όμως πιστεύω σε δύο-τρία χρόνια μπορεί να γίνει μεγάλος ποδοσφαιριστής", ήταν τα λόγια του Γιολ.

Ο Κασάμι σε ηλικία 18 ετών αγωνίστηκε στη Serie A με τη φανέλα της Παλέρμο (24 συμ. σε όλες τις διοργανώσεις)  προτού μετακομίσει στο Λονδίνο.

Οι εντυπωσιακές εμφανίσεις του προσέλκυσαν το ενδιαφέρον της Γιουβέντους, όμως ο πανύψηλος μέσος παρέμεινε στη Φούλαμ.

Ο  Γιολ σχολίασε:

 "Θα είναι καλό να έρθει η Γιουβέντους εδώ και να πληρώσει πολλά χρήματα για τον Κασάμι".

 Ο διεθνής Ελβετός πριν από μερικές εβδομάδες αναφέρθηκε στην τελευταία σεζόν του με τη Φούλαμ:

"Υπήρξαν πολλά σκαμπανεβάσματα. Είχα τρεις προπονητές. Νομίζω πως με τον Μάρτιν Γιολ μέχρι τον Ιανουάριο τα πράγματα πήγαν καλά. Στη συνέχεια με τις αλλαγές προπονητών, έχασα κάπως τον ρυθμό μου.

Έπρεπε να υπάρξει ισορροπία. Έπαιξα πολύ στην τρέχουσα σεζόν. Για έναν νέο παίκτη είναι σημαντικό να υπάρχει σταθερότητα. Οι αλλαγές είναι πάντα δύσκολες".

Για το μέλλον του ο Κασάμι απάντησε:

"Τηλεφωνήστε στον μάνατζερ μου, Μίνο Ραϊόλα να σας πει. Είμαι 21, το μέλλον είναι μπροστά μου".

Ο πρώην άσος της Παλέρμο δεν ξεχνάει το πετυχημένο πέρασμα του από την ομάδα της Σικελίας:

 "Νιώθω πολύ κοντά στην ομάδα και είμαι πάντα χαρούμενος για την υποστήριξη των οπαδών της Παλέρμο.  Έκανα το ντεμπούτο μου στην ομάδα σε ηλικία μόλις 18 ετών. Ο σύλλογος θα παραμείνει για πάντα στην καρδιά μου.  Είμαι ευτυχής που είχα για πρόεδρο τον Τζαμπαρίνι".

Η πρόταση της Γιουβέντους για τον Κασάμι έφτασε λίγους μήνες μετά την μεταπήδηση του στην Φούλαμ (25 Ιουλίου 2011).

"Αποτελεί τεράστια τιμή για μένα αυτή η πρόταση. Η Γιουβέντους είναι τεράστιος σύλλογος όμως είμαι λίγους μήνες στο Λονδίνο και πλέον έχω προσαρμοστεί. Δεν θέλω να φύγω ξανά. Έχω υπογράψει τετραετές συμβόλαιο".

Δείτε το εκπληκτικό γκολ του Κασάμι κόντρα στην Κρίσταλ Πάλας



Πηγή: sport24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου