Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Φινμπόγκασον: "Δεν είμαι... μύγα"


Ο Άλφρεντ Φινμπόγκασον, υποψήφιος μεταγραφικός στόχος του Ολυμπιακού,  θέλει να αποδείξει πως οι τελευταίες δύο σεζόν με τη Χέρενφεν, στις οποίες διέλυσε τα αντίπαλα δίχτυα, δεν  είναι φωτοβολίδα.


Ο   Ισλανδός επιθετικός της Χέρενφεν, μίλησε στον Τύπο της πατρίδας του για τα πεπραγμένα του, επισημαίνοντας πως έχει μεγάλο κίνητρο για να αποδείξει ότι είναι ένας σκόρερ παγκόσμιας κλάσης, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

"Παρατηρώ το ενδιαφέρον των μίντια, αλλά και αυτό που γίνεται μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Οι αντίπαλοι με προσεγγίζουν με διαφορετικό τρόπο. Τώρα ξέρουν τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες μου. Και προσαρμόζονται σε αυτά. Είναι κάτι που κάνει πιο δύσκολο το σκοράρισμα, αλλά έτσι έχω και μεγάλο κίνητρο, για να αποδείξω ότι δεν είμαι… μύγα.


Προσπαθώ να μείνω όπως ήμουν πριν από δύο χρόνια. Αυτό λειτουργεί, γιατί μαθαίνω. Δύσκολοι καιροί, ίδιος τύπος. Πρέπει πάντοτε να έχεις και τα δύο πόδια σου στο έδαφος. Να ζεις στο σπίτι σου. Αν παραμένεις ο εαυτός σου, μπορείς να πετύχεις και να χειριστείς τις αντιξοότητες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου