Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Άντιτς: «Δίνω τα πάντα, όπως και στον Ολυμπιακό»



Ο Πέρο Άντιτς σύμφωνα με δηλώσεις του ακολούθησε στους Ατλάντα Χοκς την επιτυχημένη «συνταγή» του Ολυμπιακού. Ο 32χρονος φόργουορντ επιπλέον, επιβεβαίωσε πως θα παραμείνει «γεράκι» και του χρόνου.

Η αρχική του τοποθέτηση ήταν:

«Ήξερα πως θα είμαι ένας ρολίστας. Ήμουν ρολίστας και στον Ολυμπιακό τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά έδινα πάντα το 100% στο παρκέ. Όταν μου δίνεται η ευκαιρία, την χρησιμοποιώ στον υπέρτατο βαθμό. Όταν πήγα στην Ατλάντα, προετοιμαζόμουν ψυχολογικά για να αποδείξω πως μπορώ να παίξω στο υψηλότερο επίπεδο. Μονάχα αυτό και σε αυτό πέτυχα», , για να προσθέσει: «Θα μείνω στην Ατλάντα γιατί έχω ακόμα έναν χρόνο συμβόλαιο».

Επιπλέον, παρέμεινε ταπεινός όταν ρωτήθηκε για το αν περίμενε τέτοια επιτυχία:

«Ήθελα απλώς να βελτιώνομαι καθημερινά και να χρησιμοποιήσω ότι ευκαιρία έχω. Ο κόουτς και η ομάδα με πίστευαν πολύ και αυτό έκανε πιο εύκολο το έργο μου».


Τέλος, έθεσε ως κύρια διαφορά μεταξύ Ευρώπης και NBA την ταχύτητα του παιχνιδιού και την φυσική κατάσταση των παικτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου