Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Μασάντο: «Tο μουστάκι μου έχει γίνει διάσημο»

  


Πηγή έμπνευσης αρκετών δημοσιογράφων στην Ευρώπη έχει γίνει το μουστάκι του Μασάντο με τον Πορτογάλο να μιλάει τόσο για το look του και την απήχησή του όσο και για τον Ολυμπιακό.

Ο  διεθνής μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού σε συνέντευξή του στο Maisfutebol τόνισε αρχικά πως:


 «Στην Ελλάδα με ξέρουν πολύ καλά ως... Μουστάκι!».

Στην συνέχεια ο Πορτογάλος άσος των Πειραιωτών, Πάολο Μασάντο, απευθυνόμενος στον δημοσιογράφο τόνισε:

«Έχω γίνει διάσημος για το μουστάκι μου, έτσι δεν είναι; Ναι, το ξέρω γιατί πάρα πολύς κόσμος συζητάει γι' αυτό. Ακόμα και στον Τύπο έχει γίνει θέμα».

Στο κομμάτι ο Πορτογάλος δημοσιογράφος συγκρίνει το look του Μασάντο με εκείνο του Φρέντι Μέρκιουρι καθώς και άλλων ανθρώπων που του μοιάζουν εμφανισιακά.

Ο Μασάντο εξήγησε πως:

«Όλα ξεκίνησαν όταν άρχισα να το αφήνω και διαπίστωσα πως το μουστάκι στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται με μεγάλο σεβασμό. Ήταν απλώς μία κίνηση, ίσως και κάτι λίγο πιο προσωπικό για μένα. Από την στιγμή που άρεσε στον κόσμο αποφάσισα να το επαναλάβω και να το διατηρήσω».

Υπήρχε όμως και άλλος λόγος για το μουστάκι:

«Ο πατέρας μου ήρθε να με δει στον αγώνα με την Γιουνάιτεντ. Έχει μουστάκι πάνω από 30 χρόνια. Το μουστάκι του είναι κάτι σαν φόρος... τιμής για εκείνος. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι μέχρι πριν από λίγο καιρό.

Ήταν και αυτός ένας παραπάνω λόγος για να αφήσω το μουστάκι μου. Μάλιστα και στα social media όταν ανέβαζα φωτογραφίες όλοι μιλούσαν μόνο γι' αυτό».

Είναι χαρακτηριστικό πως ο Μασάντο έχει γίνει θέμα για το μουστάκι του σε Πορτογαλία, Ισπανία, Αγγλία, Βραζιλία και όχι μόνο.

«Στην Ελλάδα όλοι μιλάνε για το μουστάκι μου. Με γνωρίζουν πολύ καλά ως... Μουστάκι. Εγώ βέβαια ήδη είχα το μουστάκι και με την Παρί. Όμως τώρα έγινε πιο διάσημο», διευκρίνισε στην συνέχεια ενώ ξεκαθάρισε επίσης πως «μου αρέσει πολύ να κάνω τον κόσμο να γελάει και να περνάει καλά. Το ποδόσφαιρο είναι και διασκέδαση. Είδατε πως πανηγύρισα το γκολ που έβαλα την περασμένη εβδομάδα; Εάν όχι πρέπει να το δείτε. Είναι στο youtube».

Ακολούθως εξήγησε:

«Έβαλα ένα γκολ, ανέβασα ψηλά το σορτσάκι μου και πανηγύρισα σαν τον Κριστιάνο Ρονάλντο, κάνοντας κίνηση για ηρεμία. Ήταν κάτι το θεαματικό. Άρεσε σε πολύ κόσμο και κάποιοι χαμογέλασαν. Το ποδόσφαιρο είναι και ψυχαγωγία λοιπόν.

Είμαι πολύ σοβαρός με την δουλειά μου όμως υπάρχουν στιγμές που θέλω και μου αρέσει να διασκεδάζω τον κόσμο. Να τους κάνω να γελάνε και να περνάνε καλά. Κάνω μέχρι και μιμήσεις. Μου αρέσει πολύ και η μουσική αλλά και το να κάνω αστεία».

Πως νιώθει όμως για τη νίκη με την Γιουνάιτεντ;

«Όλος ο Πειραιάς γιορτάζει. Όλη η πόλη πανηγυρίζει. Όλος ο κόσμος μας βλέπει στον δρόμο και θέλει να μας μιλήσει. Από το 1999 ο Ολυμπιακός δεν έχει φτάσει στα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ.

Είμαστε όλοι πάρα πολύ χαρούμενοι για μία πολύ μεγάλη νίκη. Ήμασταν καλύτεροι από την Γιουνάιτεντ και αξίζαμε τη νίκη. Εκείνοι έκαναν μόνο μία ευκαιρία στο τέλος με τον Φαν Πέρσι. Παίξαμε το τέλειο παιχνίδι ως ομάδα. Για μένα είναι πολύ σπουδαίο που είμαι ένας από τους λίγους Πορτογάλους που παίζουν τώρα στον θεσμό.

Είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο Πέπε και ο Κοεντράο. Είναι και οι Πορτογάλοι της Ζενίτ όμως με το αποτέλεσμα που έφεραν δύσκολα θα περάσουν. Έτσι είμαι ένας από τους λίγους εκπροσώπους της χώρας μου στο Τσάμπιονς Λιγκ και αυτό σημαίνει πολλά για μένα».

Ο Πάολο Μασάντο ονειρεύεται να βρεθεί με την Εθνική στο Παγκόσμιο του 2014, εκεί που θα έχει την ευκαιρία να βρει άλλον έναν διεθνή με μουστάκι, τον Ούγκο Αλμέιδα:

«Ναι πρώτα όμως θα πρέπει να αφήσω το μουστάκι να μεγαλώσει αρκετά. Μπορείτε να δείτε τις παλιές φωτογραφίες.

Εκείνος με αντέγραψε. Βέβαια φαίνεται πως το μουστάκι του είναι λίγο πιο όμορφο. Βέβαια κατά τα άλλα δεν υπάρχει σύγκριση. Εγώ είμαι πιο όμορφος (σ.σ. γέλια)». Η κουβέντα πήγε και στον Λεάντρο Σαλίνο: «Ο Σαλίνο έχει κάνει σπουδαία δουλειά. Έκανε τρομερό παιχνίδι με την Γιουνάιτεντ.

Εάν πιστεύω πως θα αφήσει μουστάκι; Όχι δεν θα αφήσει απ' όσο ξέρω. Έχει τα μαλλιά του».

Η τελευταία ερώτηση αφορούσε στο πόσο καιρό ακόμα ο Μασάντο θα έχει το μουστάκι του:

«Σίγουρα μέχρι το παιχνίδι στο Ολντ Τράφορντ. Έως τότε θα το κρατήσω. Μετά θα δούμε το τι θα γίνει με το μουστάκι μου».


Το κείμενο κλείνει τονίζοντας πως είναι λογικό να μην κρατήσει για πάντα το μουστάκι του ο Πάολο Μασάντο, ειδικά από την στιγμή που κάνει τέτοιες εμφανίσεις με τον Ολυμπιακό, προσφέροντας σημαντικά και βάζοντας και γκολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου