Σελίδες

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

O Μάνταλος στο ντέρμπι!


Το  ντέρμπι «αιωνίων», το Σάββατο στη Λεωφόρο θα σφυρίξει διαιτητής  έκπληξη!

Παρά  το γεγονός ότι ως… φαβορί προέβαλλαν οι Σπάθας, Παππάς και Κάκος ο «άρχοντας» της αυριανής αναμέτρησης θα είναι ο Καβαλιώτης διαιτητής Σταύρος Μάνταλος, ο οποίος θα  έχει βοηθούς τον Γρεβένη (Χαλκιδικής) και Καρατζίκα (Αθηνών), ενώ 4ος θα είναι ο Παππάς (Αθηνών). Παρατηρητής ορίστηκε ο Βέλλιος (Ξάνθης).


Αυτό θα είναι το δεύτερο ντέρμπι ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό που θα διευθύνει. Το πρώτο του ήταν πέρυσι τον Δεκέμβριο, στο ΟΑΚΑ, όταν οι δυο ομάδες ήρθαν ισόπαλες 2-2.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου